ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سود ۶۰۰ میلیونی فروش پژو 207 - قیمت ۲۰۷ صفر و کارکرده چقدر است؟

سود ۶۰۰ میلیونی فروش پژو 207 - قیمت ۲۰۷ صفر و کارکرده چقدر است؟اختلاف قیمت پژو ۲۰۷ در کارخانه و بازار آزاد خودرو به شکل شگفت آوری افزایش یافته، بطوری که هم اکنون این تفاوت قیمت به حدود ۱۵۰ درصد رسیده است. ۲۰۷ دنده اتوماتیک که به‌عنوان گران‌ترین ماشین تولید داخل در بازار شناخته می شود، آخرین روز‌های اردیبهشت امسال به‌طور میانگین با قیمت یک میلیارد فروخته می‌شود درحالی که ارزش آن در کارخانه ایران خودرو، با ۶۰۰ میلیون اختلاف قیمت، تقریبا 400 میلیون قیمت دارد. بعد کنار رفتن ۲۰۶ تیپ ۲ که آخرین تیپ از آن مدل بود حالا ۲۰۷ جزو خانواده‌های پرجمعیت ایرانخودرو به‌حساب می‌آید و سه‌تا نسخه دیگر از آن در جدید‌ترین فهرست محصولات این کارخانه دیده می‌شود.

قیمت رسمی پژو ۲۰۷ اتوماتیک چقدر است؟

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در کارخانه ۴۰۰ میلیون تومان است. از این نظر نسبت به پژو ۲۰۷ اتوماتیک MC و تارا اتوماتیک در کارخانه ارزش کمتری دارد، اما تقاضا در بازار باعث شده گران‌تر از آن‌ها فروخته شود. ایرانخودرو می‌گوید برای تولید دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک حدود ۴۶۲ میلیون هزینه می‌کند و برای هر دستگاه تارا اتوماتیک چیزی نزدیک ۴۱۶ میلیون می‌پردازد و به‌همین خاطر این دوتا مدل به‌ترتیب با قیمت تقریبی ۵۴۴ و ۴۹۰ برای مصرف کننده اولین و دومین محصول گرانقیمت داخلی در کارخانه هستند. از طرفی هزینه تمام‌شده هیچکدام از مدل‌های ۲۰۷ برای ایرانخودرو به ۴۰۰ میلیون نمی‌رسد، اما همان ماجرای تقاضا در بازار آن را به‌تن‌ها مدل میلیاردی فعلی تبدیل کرده است.

لیست قیمت مدل های مختلف 207 اتوماتیک در کارخانه

پژو 207 اتوماتیک TU5 1400 پانوراما در بازار آزاد

پژو 207 اتوماتیک TU5 1400 پانوراما در بازار آزاد

قیمت : 825,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پژو 207 اتوماتیک TU5 1400 با رینگ فولادی

پژو 207 اتوماتیک TU5 1400 با رینگ فولادی

قیمت : 825,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پژو 207 اتوماتیک TU5P مدل 1402 در بازار آزاد

پژو 207 اتوماتیک TU5P مدل 1402 در بازار آزاد

قیمت : 800,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P مدل 1402

پژو 207 پانوراما اتوماتیک TU5P مدل 1402

قیمت : 850,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم
پژو 207 MC اتوماتیک مدل 1402

پژو 207 MC اتوماتیک مدل 1402

پژو 207i اتوماتیک سقف قرمز (mc) یکی از نسخه‌های جدید پژو 207i است که توسط ایران خودرو در سال 1401 معرفی و عرضه شده است. این خودرو دارای موتور 1.6 لیتری با قدرت 113 اسب بخار و گشتاور 144 نیوتن متر است. این موتور از سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها استفاده می‌کند و استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارد1. این خودرو همچنین دارای گیربکس اتوماتیک 6 سرعته است که نسبت به نسخه‌های قبلی کارایی و شتاب بهتری دارد1. طراحی ظاهری این خودرو نیز با تغییر رنگ سقف، اسپویلر عقب، ضربه‌گیرهای روی درها و برخی قطعات دکوراتیو به رنگ قرمز، حس و حالی اسپرت و جوان پسندانه به خود گرفته است2. این... ادامه
مزایا :
  • طراحی زیبا
  • درون کابین جذاب
  • گشتاور خوب
  • سيستم ترمز ضد قفل
  • ترمز دیسکی
قیمت : 800,000,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
مشخصات کالا مقایسه هانظر مردم
پژو 207 MC اتوماتیک صفر کیلومتر در کارخانه

پژو 207 MC اتوماتیک صفر کیلومتر در کارخانه

قیمت : 417,760,000 تومان (قیمت آپدیت نشده!)
نظر مردم

قیمت ۲۰۷ اتوماتیک در بازار آزاد چقدر است؟

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار آزاد با تلاش دلالان خودرو در حال حاضر به حدود یک میلیارد تومان رسیده است. این عدد را سایت‌های تخصصی خودرو به‌عنوان متوسط قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک در بازار اعلام می‌کنند و وقتی سراغ آگهی‌های ۲۰۷ اتوماتیک در پلتفرم‌های خریدوفروش می‌رویم، با بازه ۹۱۰ تا یک میلیارد و ۵۰ میلیون روبرو می‌شویم. مثلا فروشنده‌ای در تهران ۲۰۷ اتوماتیک موتور TU۵ را درحالی یک میلیارد و ۵۰ میلیون نوشته که در همان آگهی به غیر‌منصفانه‌بودن قیمت پیشنهادی آن اشاره شده و بعید است فروشنده بتواند با این قیمت مشتری پیدا کند. آن طرف یک نفر دیگر در همان تهران حاضر است درازای ۹۱۰ میلیون تومان ۲۰۷ اتوماتیک TU۵ مدل ۱۴۰۱ را بفروشد. حالا اگر همان عدد یک میلیارد را ملاک بدانیم، تفاوت قیمت ۲۰۷ اتوماتیک در کارخانه و بازار ۶۰۰ میلیون معادل ۱۵۰ درصد است.

قیمت انواع ۲۰۷ در کارخانه و بازار

پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان‌برقی الان ارزان‌ترین نسخه از این خانواده است. ایرانخودرو در فهرست قیمت محصولات اردیبهشت خود قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای فرمان‌برقی را، حدود ۳۱۸ میلیون تومان اعلام کرده است. همین مدل وقتی وارد بازار آزاد می‌شود، قیمتش به ۷۱۵ میلیون تومان می‌رسد. پژو ۲۰۷ گیربکس دنده‌ای با سقف شیشه‌ای یکی دیگر از محصولات ایرانخودرو است و این یکی را در کارخانه ۳۴۳ میلیون و ۴۱۵ هزار تومان می‌فروشند. در بازار آزاد قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای سقف‌شیشه‌ای (پانوراما) ۷۵۰ میلیون تومان است. تقریبا از یک سال پیش فروش پژو ۲۰۷ نسخه MC کلید خورد که به‌خطار سقف قرمز خیلی زود به ۲۰۷ دورنگ مشهور شد. البته مهم‌ترین تفاوتش با سایر تیپ‌های ۲۰۷ داشتن موتور TU۵P به همراه گیربگس جدید ۶AT است. همین پیشرانه و گیربکس نهایتا باعث می‌شوند خروجی بهتری در قدرت و گشتاور شاهد باشیم و از یک طرف مصرف سوخت کاهش پیدا کند. اما خب همان بحث تقاضا باعث شده در بازار آزاد از ۲۰۷ اتوماتیک قیمت کمتری داشته باشد. ۲۰۷ اتوماتیک MC توسط ایرانخودرو تقریبا ۴۱۷ میلیون فروخته می‌شود و در بازار آزاد ۸۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.