ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کاهش قیمت 6 تا 90 میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی!

کاهش قیمت 6 تا 90 میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی!جدید گزارش از معاملات بازار خودروی تهران، حاکیت از کاهش قیمت اغلب مدل های خودرو دارد. قیمت برخی خودروهای داخلی با کاهش ۳ تا ۵ درصدی در بازار تهران معامله شد. این کاهش قیمت طی روزهای گذشته نیز بیشتر خودروهای در بازه قیمتی ۵۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان را تحت تاثیر قرار داد.

در کنار خودروهای داخلی برخی مدل های خودروهای خارجی وارداتی و کارکرده نیز به دنبال افت قیمت دلار با کاهش قیمت مواجه شدند. کاهش قیمت در خودروهای خارجی از ۶ میلیون تا ۹۰ میلیون تومان متغیر بود.

بر اساس گزارش های میدانی اغلب دلال های مراکز خرید و فروش خودرو با رضایت به کاهش قیمت چند میلیونی، به دنبال مشتریان بودند. رضا. ب یکی از فروشندگان خودرو در مرکز معاملات خودرو واقع در چیتگر با اشاره به کاهش تقاضا گفت: روز گذشته تنها موفق به فروش یک دستگاه پراید آن هم با قیمت کمتر از نرخ روز شده است.

رضا که در مراکز مختلف خرید و فروش خودرو اقدام به معاملات روزانه خودرو می کند و به گفته خودش هر روز بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت در این مراکز حضور دارد گفت: این روزها باید به مشتری التماس کنیم و در نهایت با ۲ تا ۳ میلیون تومان تخفیف کار به قولنامه و محضر می رسد.

این دلال خودرو اظهار کرد: در مراکز خرید و فروش خودرو ترافیک بسیار کاهش داشته و تقریبا خود دلال ها هستند که اقدام به خرید و فروش می کنند و کمتر می توان مشتری واقعی و مصرف کننده دید.

وی پیش فروش روزانه خودرو توسط خودروسازان را عامل کاهش مشتری در این مراکز می داند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.