ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گران شدن دوباره قیمت خودرو / افزایش 8 میلیون تومانی 405 و 206 اس دی!

گران شدن دوباره قیمت خودرو / افزایش 8 میلیون تومانی 405 و 206 اس دی!در حالی که ایران خودرو دو روز پیش قیمت دو محصولش را افزایش داده بود، امروز نیز قیمت ۴ محصول دیگر را افزایش داد؛ این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بازار خودرو به سمت ثبات و کاهش قیمت‌ها در حرکت بود.

در شرایطی که بازار خودرو به سمت ثبات پیش می‌رفت و قیمت خودروها روندی کاهشی در پیش گرفته بود، اقدام خودروسازان برای افزایش قیمت ۶ محصولش در کنار بازگشت نرخ‌ها به سایت‌های خرید و فروش خودرو باعث توقف این روند شد و حالا قیمت‌ها در بازار روندی افزایشی به خود گرفته است.

در جدیدترین تصمیم مدیران ایران خودرو، قیمت پژو ۲۰۶ صندوق دار V۸ از ۸۰ میلیون و ۷۵۴ هزار تومان به ۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. قیمت دنا پلاس هم ۱۲۰ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت پژو پارس از ۷۸ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان به ۸۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. ایران خودرو قیمت جدید رانا را هم ۷۱ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان تعیین کرده در حالی که قیمت این خودرو تا پیش از این، ۶۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان بوده است.

ایران خودرو اخیراً قیمت پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس را با افزایش ۸ میلیون تومان، ۷۶ میلیون و ۱۲ هزار تومان تعیین کرده بود.همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای را با رشد ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی معادل ۹۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان اعلام کرده بود.

سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در این مورد گفت: در شرایطی که بازار روندی نزولی دارد، دلیلی برای افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروسازان وجود ندارد.

وی می‌گوید: در کنار بازگشت قیمت خودرو به سایت‌های خرید و فروش خودرو، خودروسازان با افزایش قیمت محصولاتشان به گران شدن خودرو در بازار دامن می‌زنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.