ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت بنتلی 2024 به تومان (لیست قیمت محصولات بنتلی)

قیمت بنتلی 2024 به تومان (لیست قیمت محصولات بنتلی)بنتلی یکی از تولیدکنندگان خودروهای سواری و شاسی بلند لوکس در جهان است. این شرکت در سال 1919 توسط W.O. بنتلی تاسیس شد و امروزه به عنوان یکی از برندهای پیشرو در صنعت خودروهای لوکس مطرح است.

بنتلی مدل‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که شامل خودروهای سدان، کوپه و SUV می‌شود. برخی از مدل‌های معروف بنتلی عبارتند از بنتایگا، کانتیننتال GT و فلایینگ اسپر. بنتلی همچنین در حال گسترش محصولات هیبریدی و الکتریکی خود است تا به عنوان یک برند پیشرو در زمینه پایداری و لوکس شناخته شود.

بنتلی موتورز در سال‌های اخیر تمرکز زیادی بر توسعه و ارائه مدل‌های لوکس و پیشرفته داشته است. برای سال 2024، بنتلی اقدامات قابل توجهی در جهت افزایش ویژگی‌های لوکس و همچنین تکنولوژی‌های جدید در محصولات خود انجام داده است. به عنوان مثال، در مدل بنتایگا 2024، پیشرانه 6 لیتری W12 حذف شده و به جای آن، امکانات و ویژگی‌های لوکس بیشتری به خودرو افزوده شده است.

بنتلی همچنین به سمت تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی حرکت کرده و در این راستا، مدل‌هایی با پیشرانه‌های هیبریدی را معرفی کرده است. این اقدامات بخشی از استراتژی بلندمدت بنتلی برای تبدیل شدن به یک برند پیشرو در زمینه پایداری و لوکس سازی است.

قیمت بنتلی 2024 چقدر است؟

قیمت 2024 Bentley Continental GT به تومان
بنتلی Continental GT مدل 2024 یک خودروی گرند تور دو درب است که با طراحی هنری خارجی و کابینی که لذت حسی را به ارمغان می‌آورد، شناخته می‌شود. این خودرو به صورت کوپه یا کانورتیبل عرضه می‌شود و با استایلی طراحی شده است که شما در صندلی‌های نرم آن غرق می‌شوید.
2024 Bentley Continental GT

2024 Bentley Continental GT

قیمت : 16,443,475,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
ویژگی‌های کلیدی بنتلی Continental GT 2024:

موتور: پیشرانه V-8 یا W-12، هر دو با توربوشارژر دوگانه برای لذت رانندگی با قدرت موتور بیشتر ارائه می شود.

طراحی داخلی: کابینی لوکس با مواد اولیه درجه یک و امکانات دلخواه.

رانندگی و هندلینگ: تعادل رانندگی و هندلینگ در سطح جهانی.

تنظیمات شخصی: امکان سفارشی‌سازی دقیق از طریق بخش کوچ‌بیلدینگ Mulliner.

برای مدل 2024، تغییرات ظاهری شامل گزینه‌های جدید چرخ 22 اینچی برای تریم Azure، جزئیات بیرونی خاکستری تیره برای مدل Speed، و یک گزینه جدید برای تزئینات گریل آلومینیومی در نظر گرفته شده است و در درون کابین نیز، مدل‌های Azure مجهز به دوخت‌های برجسته بر روی صندلی‌ها و پانل‌های درب هستند.

قیمت بنتلی Continental GT 2024 از 245,425 دلار شروع می‌شود و با توجه به تریم و گزینه‌ها می‌تواند تا 370,050 دلار افزایش یابد.

قیمت 2024 Bentley Flying Spur به تومان
بنتلی Flying Spur مدل 2024 یک سدان لوکس است که تجربه‌ای پادشاهی برای هم راننده و هم مسافران ارائه می‌دهد. این خودرو با کابینی مجلل و شاسی‌ای که به خوبی تنظیم شده، هم برای رانندگی و هم برای سفرهای آرام بسیار مناسب است.
2024 Bentley Flying Spur

2024 Bentley Flying Spur

قیمت : 14,580,875,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
ویژگی‌های کلیدی بنتلی Flying Spur 2024:

کابین لوکس: درون کابینی ساخته شده از چرم بسیار باکیفیت، چوب و فلز.

راحتی بی‌نظیر: امکاناتی مانند صندلی‌های ماساژور دار، یخچال، نمایشگر بزرگ برای تمام سرنشینان

عملکرد رانندگی: کیفیت ساخت بسیار خوب، نرمی بسیار شگفت آور و شتاب و قدرت موتور بالا، لذت رانندگی با این خودرو را بسیار لذت بخش می کند.

پیشرانه‌ها: این خودرو با موتورهای دو توربو V-8 یا W-12 عرضه می‌شوند، اما یک نسخه هیبریدی V-6 نیز ارائه شده که 35 مایل رانندگی تنها با برق را در تست‌ها ارائه داده است.

برای سال 2024، بنتلی یک تریم جدید به نام A را به زیر مجموعه Azure اضافه کرده است. مدل‌های S و Speed نیز طراحی جدیدی برای گریل دریافت کرده‌اند و همه مدل‌ها کفپوش‌های نرم‌تری از پشم و فرش‌ها به‌روز شده از نایلون بازیافتی مجهز شدند.

قیمت بنتلی Flying Spur 2024 از 217,625 دلار شروع می‌شود و با توجه به تریم و گزینه‌ها می‌تواند تا 327,425 دلار افزایش یابد.

قیمت 2024 Bentley Bentayga به تومان
بنتلی Bentayga مدل 2024 یک SUV لوکس است که تجربه‌ای بی‌نظیر از رفاه و عملکرد را ارائه می‌دهد. این مدل با تغییراتی در طراحی خارجی، از جمله گریل و چرخ‌های جدید، و افزودن سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب، به‌روزرسانی شده است.
2024 Bentley Bentayga

2024 Bentley Bentayga

قیمت : 13,796,975,000 تومان (قیمت تبدیل شده)
نظر مردم
ویژگی‌های کلیدی بنتلی Bentayga 2024:

طراحی جدید: گریل و چرخ‌های جدید برای ظاهری مدرن‌تر.

سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب: برای هندلینگ بهتر و مانورپذیری بیشتر.

تریم Mulliner جدید با امکانات داخلی فوق‌العاده و انتخاب‌های رنگی متنوع.

استفاده از مواد پایدارتر در داخل کابین، مانند فرش‌های پشمی یا نایلون بازیافتی.

پیشرانه‌ها: دیگر برای بنتلی Bentayga، موتور W-12 ارائه نمی‌شود و به جای آن، گزینه‌های موتور V-8 و هیبریدی V-6 قابل سفارش خواهند بود.

قیمت بنتلی Bentayga 2024 از 205,925 دلار شروع می‌شود و با توجه به تریم و گزینه‌های انتخابی می‌تواند تا 339,150 دلار افزایش یابد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.