ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همکاری سلطان کوکائین جهان با سازمان CIA

همکاری سلطان کوکائین جهان با سازمان CIAخوان پابلو اسکوبار، پسرِ پابلو اسکوبار، قاچاقی معروف کلمبیایی، معروف به سلطان کوکائین تا کنون دو کتاب در باره زندگی پدرش منتشر و در ساخت مستندی درباره زندگی او شرکت کرده است. او بعد از مرگ پدرش مجبور به تغیر هویت و ترک کلمبیا شد. فرزند بنیانگذار کارتل مدیین (شبکه سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در شهر مدئین در کلمبیا)در گفتگو با یورونیوزبه مناسبت چاپ تازه ترین کتابش، تحت عنوان «پدرم، پابلو اسکوبار» تصویری واقعی از پدرش ترسیم کرده است.

پابلو اسکوبار، قاچاقچی کلمبیایی مواد مخدر بعنوان ثروتمندترین قاچاقچی کوکاین در جهان بود. عده ای به او به خاطر کمکهایش از قشر فقیر لقب رابین هود را داده بودند و عده ای هم او را قاچاقچی بی رحم می دانستند. بر اساس زندگی او چند فیلم سینمایی و سریال ساخته شده است. پس از مرگ پدرش در سال ۱۹۹۳، خوان پابلو اسکوبار مجبور به تغییر هویت و فرار از کلمبیا شد. او که نمی خواست پا جای پای پدرش بگذارد تصمیم گرفته پیام آور صلح و دوستی در سراسر جهان باشد.
خوان پابلو اسکوبار
خوان پابلو اسکوبار پسر سلطان کوکائین، معمار، نویسنده و یکی از مبارزان سرسخت قاچاق مواد مخدر است. او در مستندی به نام «گناهان پدرم» درباره او شرکت کرده است.

او در کتابی که تحت عنوان «پدرم، پابلو اسکوبار» منتشر شده از روابط پدرش با سازمان سیا پرده برداشته است.همکاری سلطان کوکائین جهان با سازمان CIA
او در مصاحبه با شبکه یورونیوز به داستان زندگی پدرش پرداخت که چکیده از آن را در ادامه مطالعه بفرمایید :

عده ای به او لقب رابین هود را داده بودند و عده این هم او را یک قاچاقچی بی وجدان می دانستند. پدر شما دقیقا کیست؟

خوان پابلو اسکوبار:«رابین هود لقبی است که رسانه ها به او داده بودند. او کاری به اقدامات دولت نداشت. خودش خانه، بیمارستان، مدرسه و مرکز ورزشی می ساخت- کارهایی که دولت انجام نمی داد. به همین دلیل هم نزد مردمی که احساس می کردند به حال خود رها شده اند، محبوب بود. این مسئله طی سالها باعث مصونیت او از مجازات و حفاظتش شده بود. زندگی پدرم پر بود از تناقض و پارادوکس. او با پول حاصل از قاچاق موارد مخدر برای جوانان زمین ورزش می ساخت تا به سمت مواد مخدر نروند.»

در چه مورد او را سرزنش می کنید؟

خوان پابلو اسکوبار: «وقتی روبرویم بود- همینطور که الان من و شما هستیم، هزاران بار به او می گفتم که از آدم ربایی و کشتن مردم و بمبهایی که منفجر می کند، خوشم نمی آید. چون همیشه این خشونتها به خود ما برمی گشت.»

به جوانانی که از پدر شما بت ساخته و می خواهند مثل او باشند چه می گویید؟

خوان پابلو اسکوبار: «از آنها می خواهم سراغ داستان واقعی زندگی پابلو اسکوبار بروند. زندگی او آن چیز پر زرق و برقی نیست که در سریالهای تلویزیونی می بینند. از خودم می پرسم: وقتی کسی شب در خانه در انتظار شما نباشد، چه فایده ای دارد که کاخ داشته باشید. من با پدرم مخفی شده بودم. میلیونها دلار پول دم دست داشتیم، اما گرسنه بودیم. پول قرار است شما را از گرسنگی حفظ کند. اما این پول برای ما گرسنگی آورد، و مرگ و خشونت و درد از دست دادن عزیزانمان را به همراه داشت. خشونتهایی که تمامی نداشت. من به هیچ کس توصیه نمی کنم پا به چنین دنیایی بگذارد چون قاچاق مواد مخدر شغلی است که بازنشستگی ندارد.»
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.