ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنید

نقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدیک هنرمند فیلیپنی به نام روبی سیلویوس در پروژه‌ای که آن را "363 روز چای" نامید، به جمع‌آوری چای کیسه‌ای و نقاشی روی این کیسه‌های کوچک پرداخت و توانست آثار هنری قابل توجهی ایجاد کند. خانم سیلویوس بعدها نقاشی‌هایش روی کیسه‌های چای را در کتابی با همین نام منتشر کرد.
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌ای
نقاشی چای کیسه‌اینقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنید
روبی سیلویوس در شهر تاکلوبان فیلیپین به دنیا آمد و در سال 1977 در رشته معماری و هنرهای زیبا از دانشگاه سانتو توماس شهر مانیل فارغ التحصیل شد. او در سال 1981 در رشته طراحی داخلی در نیویورک تحصیل کرد و دو سال بعد به تحصیل در رشته هنر پرداخت. در سال 1997 او در نیوریورک مدیریت بازرگانی و در سال 2006 طراحی گرافیک خواند و در سال 2012 در رشته هنر گرافیک از مدرسه بین‌المللی بیستونه فلورانس ایتالیا فارغ التحصیل شد.
نقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنید
این هنرمند فیلیپینی تا کنون بابت آثار هنری‌اش که در نقاط مختلف جهان به نمایش درآمده ده‌ها جایزه را از آن خود کرده است.

پروژه "363 روز چای" در واقع پروژه ثبت خاطرات روزانه اوست که از 3 ژانویه 2015 آن را آغاز کرد. در این پروژه هنری روبی سیلویوس به نقاشی روی چای‌های کیسه‌ای که می‌نوشید پرداخت و حاصل این تلاش او تصاویری زیبا و خلاقانه بود که در قالب یک کتاب ارائه شده و در ده‌ها نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.
نقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنیدنقاشی های زیبای یک خانم هنرمند روی کیسه‌های چای را تماشا کنید
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.