ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرکت چینی زوتای با شاسی بلند جدید T600 وارد بازار آمریکا می شود + آلبوم عکس و قیمت

شرکت چینی زوتای با شاسی بلند جدید T600 وارد بازار آمریکا می شود + آلبوم عکس و قیمتکارخانه چینی زوتای (که در ایران زوتی نامیده می شود) به رقابت شرکت‌های چینی برای ورود به بازار آمریکا پیوست. این شرکت اعلام کرد تا دو سال دیگر شبکه فروش خود را در آمریکا راه‌اندازی خواهد کرد و فروش محصولاتش را با عرضه مدل T600 آغاز می‌کند.

T600 شاسی‌بلند متوسطی است که با الهام از محصولات فولکس‌واگن و آئودی طراحی شده و بر روی شاسی میتسوبیشی ساخته می‌شود. قیمت T600 در چین بین ۱۱ دلار /737,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا ۲۰ هزار دلار /1,340,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است.
آلبوم عکس
ZOTYE T600 2018 PHOTO GALLERY :
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #7
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #6
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #5
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #4
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #3
تصاویر شاسی بلند زوتی (زوتای) T600 مدل 2018 #2
ادامه
مشخص نیست زوتای می‌خواهد این ماشین را با چه امکاناتی به آمریکا بیاورد. این شرکت تنها اعلام کرده محصولاتش را بسیار ارزان‌تر از ماشین‌های مشابه شرکت‌های کره‌ای و ژاپنی خواهد فروخت.

زوتای در شهر یونگ‌کانگ در شرق چین قرار دارد. این شرکت سال گذشته ۳۱۷ هزار دستگاه سواری و خودروهای باری سبک و سنگین تولید کرد که حدود پنج درصد کمتر از تولید شرکت در سال ۲۰۱۶ بود. زوتای همچنین یک کارخانه مشترک با فورد برای تولید خودروهای الکتریکی در چین تاسیس کرده اما ظاهرا قرار نیست محصولات این شرکت به آمریکا صادر شود.

این شرکت اولین کارخانه چینی نیست که قصد دارد از بازار آمریکا سهم داشته باشد. پیش از این شرکت‌های جیلی، چری و BYD هم قصد داشتند تا ماشین‌های ارزان قیمت به بازار آمریکا عرضه کنند. اما هیچکدام از آنها نتوانستند این ایده را عملی کنند. تنها جیلی بعد از خریدن ولوو توانست حضوری غیرمستقیم در بازار آمریکا داشته باشد.

به تازگی گروه خودروسازی گوانگژو هم اعلام کرده بود که تا سال ۲۰۱۹ عرضه محصولاتش را در آمریکا آغاز خواهد کرد. این شرکت هم ماه پیش اعلام کرد نبرد تجاری آمریکا و چین باعث تاخیر در اجرای برنامه‌هایش شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.