ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گردن مخالفین را می زنیم! / اظهارات خانم وزیر جنجال به پا کرد

گردن مخالفین را می زنیم! / اظهارات خانم وزیر جنجال به پا کرداظهارات وزیر امور مصری‌های مقیم خارج درباره تهدید به بریدن گردن منتقدان حکومت با انتقاد مواجه شده است. نبیله مکرم در یک سخنرانی در جمع مصری‌های مقیم کانادا گفت "هر کس چیزی منفی درباره مصر بگوید، گردنش بریده خواهد شد."

تصویر ویدیویی خانم مکرم را نشان می‌دهد که با دست روی گردن به بریدن سر اشاره می‌کند. خانم مکرم گفته است سخنان او "مخدوش" منعکس شده است.

انتشار این ویدیو، با واکنش‌های خشمگینانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده و کاربران با اشاره به این ویدیو به برخورد تند دولت با مخالفان اشاره می‌کنند.

فیلم نشست خانم مکرم در تورنتو را گروه "ائتلاف کانادایی‌های مصری برای دموکراسی" که از گروه‌های مخالف دولت مصر به شمار می‌رود منتشر کرده است.

در این سخنان خانم مکرم به مصری‌های مقیم خارج می‌گوید: "مهم نیست کجا می‌رویم، مصر همیشه در قلب ماست."

خانم مکرم در میان خنده و کف زدن‌های مهمانان ادامه داد: "ما چیزی را که علیه این گفته شود، تحمل نمی‌کنیم. هر کس که چیز (منفی) درباره مصر در خارج بگوید، گردنش بریده می‌شود."

منتقدان دولت مصر می‌گویند این اظهارات، تهدید مستقیم علیه منتقدان حکومت به شمار می‌رود.

گروه‌های حقوق بشر می‌گویند عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر، به سرکوب شدید مخالفان روی آورده است. سال ۲۰۱۳ نظامیان مصر حکومت محمد مرسی را که با رای مردم انتخاب شده بود سرنگون کردند.

در این مدت بیش از هزار نفر از معترضان به دولت کشته و حداقل ۶۰ هزار نفر از آنها بازداشت شده‌اند. صدها نفر از منتقدان هم ناپدید شده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.