ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تجاوز به دختر 6 ساله، خشم مردم پاکستان را برانگیخت

تجاوز به دختر 6 ساله، خشم مردم پاکستان را برانگیختدادگاهی در پاکستان مردی ۲۴ ساله را به جرم قتل و تجاوز به زینب انصاری، دختر شش ساله، چهار بار به اعدام محکوم کرده است. قتل زینب انصاری در شهر قصور در پاکستان باعث خشم عمومی شده است. جسد زینب دو هفته پس از ناپدیدشدن در محل دفن زباله پیدا شد و بعد از آن عمران علی که از آشنایان خانواده زینب بود، به قتل او اعتراف کرد.

بعد از پیدا شدن جسد زینب انصاری تظاهرات گسترده‌ای در قصور برپا شد که در جریان آن دست‌کم دو نفر کشته شدند. معترضان در شبکه‌های اجتماعی بارها عکس زینب را به اشتراک گذاشتند و خواستار اجرای عدالت شدند.تجاوز به دختر 6 ساله، خشم مردم پاکستان را برانگیخت
عمران علی بر اساس شواهد به دست آمده از جمله آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شده بود.

او به آزار و قتل چند دختر دیگر در همان محله و شهر قصور اعتراف کرده اما مجازات اعدام او فقط به خاطر قتل زینب صادر شده است.

عمران علی ۱۵ روز فرصت درخواست تجدیدنظر دارد.

اسکندر کرمانی، خبرنگار بی‌بی‌سی در لاهور پاکستان می‌گوید به این دلیل که در شهر قصور کودکان دیگری هم ناپدید شده یا به قتل رسیده‌اند، مردم از پلیس خشمگین هستند و می‌گویند نیروهای امنیتی نتوانسته‌اند به موقع مانع این جرایم شوند.

خانواده برخی دیگر از قربانیان انتظار دارند که دادگاه به جرایم دیگر منتسب به عمران علی هم رسیدگی کند.

خانواده زینب انصاری از این حکم ابراز خرسندی کرده‌اند و درخواست دارند که اعدام در مکان عمومی اجرا شود هرچند به گفته خبرنگار ما بعید است که دستگاه قضایی پاکستان با این موضوع موافقت کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.