ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تجاوز گروهی به یک زن، به دلیل رای دادن به حزب مخالف!

تجاوز گروهی به یک زن، به دلیل رای دادن به حزب مخالف!دادگاهی در بنگلادش هفت مرد را به جرم دست داشتن در تجاوز گروهی به زنی بازداشت کرده که می‌گوید قربانی انتقام‌گیری سیاسی شده است. این زن که مادر چهار کودک است می‌گوید بعد از اینکه در انتخابات هفته گذشته او به حزب ملی بنگلادش رای داد این افراد به او تجاوز کردند. یکی از این افراد، رهبر محلی حزب عوامی است که از سال ۲۰۰۹ قدرت را در بنگلادش در دست دارد.

تجاوزی که شب انتخابات به این زن شده، موجب تظاهرات و اعتراضات مردم در شبکه‌های اجتماعی شده است. این مردان وقوع چنین جرمی را به کل انکار می‌کنند. از آن طرف حزب عوامی عضویت رهبر محلی را لغو کرده است. پیروزی حزب عوامی در انتخابات یکشنبه گذشته به گفته مخالفان دولت، با اتکا به خشونت و ارعاب و تقلب بوده است. تنش‌های بین موافقان و مخالفان دولت بعد از انتخابات منجر به کشته شدن هفده نفر در بنگلادش شده است.

سازمان ملل متحد در روز جمعه نسبت به آنچه که ارعاب مخالفان توسط اعضای حزب حاکم بنگلادش خوانده ابراز نگرانی کرده است.

چه اتفاقی افتاد؟


هفته گذشته همسر این زن شکایتی مطرح کرد که این مردان، به زور وارد خانه‌ آنها در منطقه نواخالی شده‌، او و چهار فرزندشان را با طناب بسته‌اند و در نیمه شب به زن او تجاوز کرده‌اند.

بعد از خروج مردان از آن خانه، همسایگان به کمک این خانواده رفته‌اند. زن خانه که ۳۵ سال سن دارد را هم به بیمارستان برده‌اند.

بنا به گزارش‌ها، هواداران دولت در هنگام رای‌دهی به این زن اخطار داده بودند که اگر به مخالفان رای دهد، چنین عقوبتی در انتظارش خواهد بود.

این زن به رسانه‌های محلی گفته که مخالفت او بیش از همه به رئیس محلی حزب عوامی گران تمام شده و او هم کسانی را برای تجاوز به خانه آنها فرستاده است.

واکنش‌ها چه بوده است؟


به مجرد انتشار خبر تجاوز، مخالفان دولت در داکا، پایتخت بنگلادش، و در نواخالی به خیابان‌ها ریختند. آنها از حزب حاکم می‌خواهند که از جانب هوادارانش عذرخواهی رسمی کند.

حزب عوامی، این اتهام‌ها را رد کرده اما رهبر محلی حزب در نواخالی را اخراج کرده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.