ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پاکستان، خلبان هندی را آزاد می کند

پاکستان، خلبان هندی را آزاد می کندعمران خان، نخست‌وزیر پاکستان، اعلام کرده که برای "نشان دادن صلح طلبی"، خلبان هندی به اسارت گرفته شده را روز "جمعه آزاد خواهد کرد." عمران خان، روز پنجشنبه ۲۸ فوریه، ۹ اسفند این تصمیم را در پارلمان پاکستان اعلام کرد و گفت که سیاست پاکستان تمرکز بر تشنج زدایی است.

پیش‌تر، شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان،گفته بود که کشورش آماده است به شرط "کمک به آرام کردن تنش‌های اخیر" در منطقه مورد مناقشه کشمیر، خلبان هندی را که روز چهارشنبه بوسیله پاکستان به اسارت گرفته شده، آزاد کند.

روز گذشته، پاکستان ابتدا از سرنگونی دو جنگنده هند خبر داد اما بعدا خبر به اسارت گرفتن یک خلبان را با انتشار ویدئویی از او منتشر کردند.

وزارت اطلاعات پاکستان، تصاویری از خلبان هندی، در حالیکه چشمانش بسته شده و صورتش خونی بود منتشر کردند.

مقامات هندی این اقدام پاکستان را "نمایش قبیحانه یک شخص مجروح" نامیدند و از پاکستان خواستند تا فورا خلبان این جنگنده را آزاد کند.

یک روز پیش از آن، هند یک اردوگاه شبه نظامیان را در پاکستان هدف حمله هوایی قرار داده بود.

از سوی دیگر امروز نارندرا مودی، نخست وزیر هند،از مردم کشورش خواست که مانند "یک دیوار" در مقابل آنچه که او دشمن نامید، ایستادگی کنند.

این اولین اظهارنظر نخست وزیر هند یک روز پس از سرنگونی جنگنده این کشور بوسیله ارتش پاکستان است.

دو هفته پیش یک گروه شبه نظامی که در پاکستان مستقر است، به کاروان نیروهای امنیتی هند در کشمیر تحت کنترل هند حمله کردند که در اثر این حمله ۴۰ نفر از نیروهای هند کشته و شماری دیگر هم مجروح شدند و این حمله باعث افزایش شدید تنش‌ها میان هند و پاکستان شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.