ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سخت‌گیری برای صدور ویزاهای H-1B در دولت ترامپ شدت گرفت

سخت‌گیری برای صدور ویزاهای H-1B در دولت ترامپ شدت گرفتدولت دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا امکان اشتغال خارجیان متخصص در این کشور را دشوار کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، موارد اشکال‌گیری از درخواست‌های صدور روادید (ویزا) از هرزمان دیگر در دوران باراک اوباما، رییس جمهوری پیشین آمریکا بیشتر شده است.

از زمانی که ترامپ خواستار تجدید نظر در قانون صدور روادید شد، ویزاهای H-1B که برای متخصصان خارجی برای کار در آمریکا صادر می‌شود با سخت‌گیری بیشتری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

براساس آمارهای منتشره از سوی سازمان خدمات شهروندی و مهاجرتی آمریکا، در ۸ ماهه اول سال جاری میلادی، ۸۵ هزار مورد اشکال گیری یا «درخواست مدارک» در مورد درخواست‌های ویزای H-1B صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که در این مدت درخواست برای صدور چنین ویزایی فقط ۳ درصد افزایش داشته است.

این اشکال‌گیری‌ها کار صدور ویزا را برای ماه‌ها به عقب می‌اندازد و این از سال ۲۰۰۹ تا کنون بیسابقه بوده است.

کارگران خارجی که اغلب دارای مدرک لیسانس یا بالاتر هستند می‌تواند با گرفتن این نوع از ویزا در آمریکا به کار مشغول شوند. شرکت‌های مایکروسافت، آمازون، گوگل، اپل، اینتل، اوراکل و فیسبوک بیشتری درخواست برای صدور این ویزا را دارند.

در ۸ ماهه اول سال ۲۰۱۶ و در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما تقریبا ۵۹ هزار ویزای کار برای متخصصان خارجی صادر شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.