ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انتشار عکس فرماندار جدید ویرجینیا جنجال به پا کرد

انتشار عکس فرماندار جدید ویرجینیا جنجال به پا کردرالف نورتم، فرماندار دموکرات ایالت ویرجینیا که از دو هفته پیش بر این مسند نشسته به علت انتشار عکسی قدیمی ناچار به عذرخواهی شده است. در این عکس که مربوط به دوران دانشجویی اوست آقای نورتم در حالی که صورتش را سیاه کرده در کنار کسی که ردای کوکلاکس‌کلان‌ها پوشیده ایستاده است. جمهوری‌خواهان خواستار استعفای آقای نورتم شده‌اند.

آقای نورتم که در جریان انتخابات ماه نوامبر سال گذشته به عنوان فرماندار جدید ویرجینیا انتخاب شد و از دو هفته پیش رسما کار خود را آغاز کرده پس از انتشار این عکس که مربوط به سال ۱۹۸۴ است با صدور بیانیه‌ای گفته: "من بابت آنچه در آن زمان انجام دادم و چنین پوشش و ظاهری را انتخاب کردم عمیقا متاسفم و از همه کسانی که چه آن موقع و چه الان از این رفتار من ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم."

سیاست‌مداران سیاه‌پوست در این ایالت آمریکا آنچه در این عکس دیده می‌شود را "تهوع‌آور" خوانده‌اند و جمهوری‌خواهان هم خواستار استعفای فوری فرماندار دموکرات شده‌اند.

در این عکس یک مرد که صورتش را سیاه کرده در کنار مرد دیگری که ردای سفید کوکلاکس‌کلان‌ها بر تن دارد دیده می‌شود.انتشار عکس فرماندار جدید ویرجینیا جنجال به پا کرد
این عکس در صفحه ویژه آقای نورتم در کتاب سال آن موقع دانشکده پزشکی منتشر شده و در پایین آن هم مشخصات فردی آقای نورتم درج شده است.

خود او دقیقا مشخص نکرده که کدام یک از این دو نفر است اما پذیرفته آنچه در عکس دیده می‌شود مضمونی "آشکارا نژادپرستانه و توهین‌آمیز" دارد.

او گفته: "این رفتار نباید به آن که امروز هستم تعمیم داده شود و نباید ارزش‌هایی که در مدت خدمتم در ارتش برای حفظ آنها جنگیده‌ام را تحت شعاع قرار دهد. اما می‌خواهم کاملا روشن کنم که من ملتفتم که این عکس و آن رفتار چگونه اهالی ویرجینیا را شوکه کرده... حاضرم هر آنچه لازم است انجام دهم تا این تصویر مخدوش را ترمیم کنم... من مسئولیت گذشته‌ام را می‌پذیرم و حاضرم که هر آنچه لازم باشد را انجام دهم تا اعتماد دوباره شما جلب شود."

با وجود این، واکنش‌ها به این عکس بالا گرفته به طوری که دبیرکل حزب جمهوری‌خواه ویرجینیا گفته اگر هر کدام از دو مردی که در این عکس مشاهده می شوند رالف نورتم باشد، او باید فورا استعفاء دهد.

این عکس را ابتدا یک نشریه محافظه‌کار منتشر کرد و بعد روزنامه ویرجینیا پایلوت آن را توییت کرد و نوشت که از کتاب سال کتابخانه دانشکده پزشکی برگرفته است.

در کنار عکسی که نام و مشخصات آقای نورتم آمده نوشته شده: "از آنجا که ثابت شده در جهان تعداد مست‌ها از دکترها بسیار بیشتر است، من یک لیوان آبجو دیگر هم می‌نوشم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.