ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمله به فیلمبردار بی بی سی، واکنش ترامپ را برانگیخت

حمله به فیلمبردار بی بی سی، واکنش ترامپ را برانگیختدر پی حمله فیزیکی روز دوشنبه به یک فیلمبردار بی بی سی در تجمع هواداران دونالد ترامپ در تگزاس، رئیس جمهور آمریکا هرگونه حمله به رسانه ها را محکوم کرده است. کاخ سفید در بیانیه ای که در این مورد منتشر کرد به حادثه دوشنبه اشاره نکرده است.

در این بیانیه آمده است که رئیس جمهور "هرگونه خشونت علیه هر فرد یا گروه - از جمله اصحاب مطبوعات را محکوم می کند." در جریان تجمع هواداران آقای ترامپ در شهر ال پاسو در تگزاس، یکی از حاضران که کلاه قرمز "ای جی ای" (شعار "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم") به سر داشت، ران اسکینز فیلمبردار بی بی سی را هل داد و به او فحاشی کرد.حمله به فیلمبردار بی بی سی، واکنش ترامپ را برانگیخت
در پی این حادثه، بی بی سی از کاخ سفید خواست در تدابیر امنیتی موجود برای رسانه هایی که در تجمع های آقای ترامپ حاضر می شوند بازنگری کند.

بی بی سی در نامه ای نوشت که جایگاه رسانه ها در این تجمع روز دوشنبه تحت نظارت نبود و هیچ ماموری مانع فرد مهاجم نشد.

در بیانیه کاخ سفید که سارا سندرز صادر کرد آمده است: "ما از همه کسانی که در تجمع ها شرکت می کنند می خواهیم رفتاری مسالمت آمیز و محترمانه داشته باشند."

آقای ترامپ بارها در نطق هایش از رسانه ها به عنوان "دشمن مردم" و پردازنده "اخبار جعلی" یاد کرده است.

در پی حادثه دوشنبه کمپین آقای ترامپ از ماموران پلیس برای اخراج مرد متعرض از تجمع قدردانی کرد.

یک مسئول کمپین گفت به نظر می رسید این مرد مست بوده باشد. ران اسکینز خبرنگار بی بی سی می گوید که این مرد به شدت او را هل داد به طوری که نزدیک بود زمین بخورد.

یکی دیگر از حاضران در تجمع آقای ترامپ سپس این مرد را مهار کرد.

آقای ترامپ در این لحظه سخنانش را قطع کرد، و پس از آنکه آقای اسکینز با علامت دست اشاره کرد که حالش خوب است، آن را از سر گرفت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.