ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای زنی که پس از 42 سال پیدا شد!

ماجرای زنی که پس از 42 سال پیدا شد!۴۲ سال پیش زنی در آمریکا مفقود شد. همسرش او را با اتومبیل به مطب دکتر رسانده بود و هنگامی که برای بازگرداندنش به خانه به دنبالش رفته بود اثری از او نیافته بود. حال این زن به طور اتفاقی پیدا شده است.

در سال ۱۹۷۵ مردی همسرش را با اتومبیل به مطب دکتر رساند که در مونتیچلو، ۱۲۰ کیلومتری شمال غرب نیویورک واقع بود. هنگامی که مرد بازگشت تا همسرش را به خانه بازگرداند، اثری از او نیافت.
زنی
اینک، پس از گذشت ۴۲ سال، پلیس سالیوان کانتی در ایالت نیویورک اعلام کرده که فلورا استیونز پیدا شده است. مأموران پلیس استیونز را که اکنون ۷۸ ساله است در یک آسایشگاه در بوستون یافته‌اند. یک مأمور پلیس گفته است: «زیاد پیش نمی‌آید که ما بتوانیم یک نفر را بعد از ۴۲ سال که مفقود بوده، پیدا کنیم.»

مأموران پلیس به طور اتفاقی فلورا استیونز را یافته‌اند. همکاران آنها در ماه سپتامبر که مشغول تحقیق درباره گمشده‌ای دیگر بوده‌اند به آنها می‌گویند که بقایای جسد یک زن را یافته‌اند که مشخصاتش احتمالا به فلورا استیونز مفقود شده می‌خورد.

چه رخ داده؟

برای مقایسه دی‌ان‌ای به دست آمده از پلیس سالیوان کانتی درخواست می‌شود که خویشاوندان فلورا استیونز را جستجو کند. در آن میان یک مأمور تحقیق به شخصی برمی‌خورد که در ماساچوست از شماره بیمه تأمین اجتماعی فلورا استیونز استفاده می‌کرده است.

دو مأمور پلیس به ماساچوست می‌روند و فلورا استیونز را می‌یابند. او با نام فلورا هاریس از سال ۲۰۰۱ در آسایشگاه زندگی می‌کند. این زن ۷۸ ساله مبتلا به بیماری "دمانس" (زوال عقل) است. به گفته مأموران پلیس، او خودش را در عکسی که از جوانی‌اش به او نشان داده‌اند بازشناخته است.

از آنجا که خانم استیونز بیمار است پلیس نتوانسته بفهمد که از سال ۱۹۷۵ که او گم شده چه اتفاقی برایش افتاده و چرا اصلا مفقود شده است. طبق پرونده پزشکی فلورا استیونز، او در آسایشگاه‌های نیوهمپشایر و نیویورک اقامت داشته است.

موفقیت پلیس برای همسر خانم استیونز دیگر سودی ندارد، چون او در سال ۱۹۸۵ درگذشته است. پلیس آمریکا گفته است که خانم استیونز خویشاوند دیگری هم ندارد.
منبع : nbcnews.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.