ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ترامپ : هنگام سخنرانی باراک اوباما، خوابم برد!

ترامپ : هنگام سخنرانی باراک اوباما، خوابم برد!باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در انتقادی گزنده از وضعیت مدیریت در کاخ‌سفید انتقاد کرده و خواستار بازگشت "صداقت، قانون‌مداری و نجابت" شده است. در واکنش به این انتقادها، آقای ترامپ گفته به هنگام تماشای سخنرانی آقای اوباما "خوابش برده" است.

آقای اوباما که روز جمعه (هفتم سپتامبر) در میان دانشجویان در ایالت ایلینوی سخن می‌گفت با لحنی کم سابقه گزارش‌های منتشر شده در چند روز گذشته درباره "هرج و مرج و ترس و اختلاف‌نظر"در کاخ‌سفید را مورد اشاره قرار داده و گفته: "این چیزهای عجیب و غریب که درباره کاخ‌سفید شنیده می‌شود... این نرمال نیست. این‌ها غیرمعمول و خطرناکند."
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا که از زمان ترک کاخ‌سفید در ژانویه سال گذشته خود را وارد شدن به منازعات سیاسی دور نگه داشته بود حالا با لحنی نگران خواسته "نجابت، صداقت و قانون‌مندی" به اخلاق سیاسی کشورش بازگردد.
زندگینامه (بیوگرافی) باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا
او روز جمعه در دانشگاه ایلینوی و مراسم اهدای جوایز اوربانا گفته که تصمیم داشته به سنت قدیمی روسای جمهوری آمریکا عمل کند و پس از خروج از کاخ‌سفید خود را از عالم سیاست دور نگه دارد.

اما سخنان امروز او را رسانه‌های آمریکا حمله شدید او دولت جمهوری‌خواهان تفسیر کرده‌اند.

ساعتی پس از این سخنان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی آمریکا که در یک هفته گذشته با دردسرهای کتاب باب وودوارد، روزنامه‌نگار برجسته و یادداشت گمنام یکی از مقام‌های ارشد کاخ‌سفید روبرو بوده، گفت تلاش کرده سخنرانی آقای اوباما را دنبال کند اما "خوابش برده" است.

آقای ترامپ که برای حضور در یک مراسم خیریه به غرب میانه آمریکا سفر کرده گفته: "آقای اوباما تلاش دارد "امتیاز اتقافات عالی که برای کشورمان روی داده" را به نام خود ثبت کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.