ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استعفای غیرمنتظره نیکی هیلی / سفیر آمریکا در سازمان ملل چرا استعفاء داد؟

استعفای غیرمنتظره نیکی هیلی / سفیر آمریکا در سازمان ملل چرا استعفاء داد؟نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد استعفاء داده و آن طور که دونالد ترامپ می‌گوید تا پایان سال جاری میلادی سازمان ملل متحد را ترک خواهد کرد.

استعفای خانم هیلی غیرمنتظره گزارش شده است هر چند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری دقایقی پیش گفت این موضوع از پیش میان او و خانم هیلی طرح شده بوده است.

آقای ترامپ همچنین گفته خانم هیلی درخواست کرده بود که پس از دو سال فرصت ترک پستش را پیدا کند.

آقای ترامپ گفته امیدوار است خانم هیلی پس از این فراغت شغلی دوباره به کابینه او بازگردد و تاکید کرده که خانم هیلی حتی مختار به انتخاب پست دلخواهش خواهد بود.

خانم هیلی هم که امروز (سه‌شنبه نهم اکتبر) در کنار ترامپ در کاخ‌سفید ایستاده بود به خبرنگاران گفته بر خلاف شنیده‌ها در فضای رسانه های آمریکا، او قصد نامزد شدن برای پست ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۰ را ندارد و به فعالیت سیاسی خود در قالب حمایت از آقای ترامپ ادامه خواهد داد.

دونالد ترامپ گفته جانشین خانم هیلی را طی دو سه هفته آینده معرفی خواهد کرد.

خانم هیلی کار خود به عنوان سفیر دائم آمریکا در سازمان ملل متحد را از ماه ژانویه سال گذشته و همزمان با ورود دونالد ترامپ به کاخ سفید آغاز کرده بود.

او پیش از آن فرماندار ایالت کارولینای جنوبی بود. او پس از ورود به سازمان ملل متحد انتقادهای تندی را از این نهاد بین‌المللی آغاز کرد و بارها شورای امنیت را به تبعیض و جفا در حق اسراییل متهم کرد.

در دوران حضور او بر کرسی آمریکا در سازمان ملل متحد، این کشور کمک‌های مالی خود به چندین نهاد این سازمان از جمله آژانس کمک به آوارگان فلسطینی را قطع کرد و از برخی نهادهای آن همچون شورای حقوق بشر خارج شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.