ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تصادف و مرگ یک فوتبالیست، خشم ترامپ را برانگیخت

تصادف و مرگ یک فوتبالیست، خشم ترامپ را برانگیخترییس جمهور آمریکا کشته شدن یک فوتبالیست آمریکایی توسط یک مهاجر غیرقانونی در یک تصادف رانندگی را به عنوان بهانه ای برای هر چه بیشتر پیش بردن سیاست های ضد مهاجرتی اش استفاده کرد.

آقای ترامپ روز سه شنبه در حساب توییتری خود ادعا کرد که با جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی می توان جلوی بروز چنین اتفاقات ناگواری را گرفت.

مقامات مسئول آمریکایی روز دوشنبه اعلام کردند مقصر تصادف رانندگی منجر به مرگ ادوین جکسون، بازیکن تیم فوتبال آمریکایی ایندیانا پولیتس کلتس، یک مهاجر غیرقانونی اهل گوآتمالاست که دوبار از آمریکا اخراج شده بوده است.

هم اتاقی این بازیکن فوتبال معتقد است ساختن دیوار و اقدامات سخت گیرانه ترامپ دقیقا در تناقض با اعتقادات ادوین جکسون است. او به شبکه خبری سی بی اس گفت: « ادوین هرگز کسی را بر اساس اینکه اهل کجا هستند، قضاوت نمی کرد».
زندگینامه دونالد ترامپ میلیاردر و رئیس جمهور جنجالی آمریکا
ترامپ بارها و بارها جرائم مرتکب شده توسط مهاجران غیرقانونی را بهانه ای برای خواستار شدن تقویت امنیت مرزی و جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی، قرار داده است. یکی دیگر از این موارد کشته شدن زنی ۳۲ ساله به نام کیت استاینل توسط یک مهاجر غیرقانونی در سال ۲۰۱۵ است. این مهاجر غیرقانونی که با شلیک گلوله باعث مرگ این زن جوان شده بود، از اتهام قتل تبرئه شد ولی به علت حمل اسلحه بدون مجوز محکوم گردید.

ترامپ با عصابانیت از این حکم در صفحه توتیتر خود واکنش نشان داد و انگشت خود را به سمت سیاست های ضعیف مرزی اوباما نشانه رفت و نوشت: « دیوار را بسازید!»

سیاست‌های ضدمهاجرتی بخشی از شعارهای اصلی آقای ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی را تشکیل می‌داد. او از زمان به قدرت رسیدن با اتخاذ تصمیم‌هایی در این زمینه از جمله صدور فرمان منع ورود مهاجران از چند کشور مسلمان، بخشی از وعده‌های انتخاباتی خود را عملی کرد.تصادف و مرگ یک فوتبالیست، خشم ترامپ را برانگیخت
تصویری از مهاجر گواتمالایی
تصادف و مرگ یک فوتبالیست، خشم ترامپ را برانگیخت
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.