ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

همبستگی تماشایی بازیکنان NFL در پی درخواست توهین آمیز ترامپ

همبستگی تماشایی بازیکنان NFL در پی درخواست توهین آمیز ترامپدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار بایکوت کردن لیگ ملی فوتبال شده تا تیم ها را وادار به تنبیه بازیکنانی کند که در جریان اجرای سرود ملی اعتراض خود را بیان می کنند.

آقای ترامپ در جنجالی فزاینده با جهان ورزش، این حرف خود را تکرار کرد که این بازیکنان باید اخراج یا معلق شوند.

منتقدان این اظهارات به گفته آنها "توهین آمیز" و "تفرقه آمیز" را محکوم کرده اند.

روز یکشنبه بازیکنان ان اف ال در بازی های سراسر کشور در نشانه ای از سرپیچی و همبستگی هنگام پخش سرود ملی زانو زدند و دست به سینه ماندند.

تام بریدی از مشهورترین بازیکنان "نیوانگلند پاتریوتس" به هم تیمی هایی که بازوهای خود را به نشانه همبستگی با این بازیکنان حلقه کرده بودند پیوست و شماری هم زانو زدند.

تیم استیلرز پیتزبورگ به کلی از حاضر شدن در مراسم اجرای سرود ملی در مقابل شیکاگو برز سر باز زد و اعضای تیم شیکاگو برز هم با حلقه کردن بازوها در کنار میدان ایستادند.

به گزارش نیویورک تایمز مایک تاملین مربی استیلرز گفت که تیم او "در اقدام خود متحد" خواهند بود و افزود که تصمیم برای شرکت نکردن در مراسم سرود ملی "نشانه بی احترامی نبود."همبستگی تماشایی بازیکنان NFL در پی درخواست توهین آمیز ترامپ
همزمان طرفداران تیم فیلادلفیا ایگلز پیش از بازی مقابل نیویورک جاینتس با تظاهرکنندگان درگیر شده اند. موضوع اختلاف این بود که آیا بازیکنان ان اف ال باید دیدگاه های سیاسی خود را در جریان پخش سرود ملی در بازی ها ابراز کنند یا نه.

روز شنبه آقای ترامپ از دعوت کردن تیم بسکتبال "گلدن استیت واریرز"، قهرمان فصل به کاخ سفید صرف نظر کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که استیون کاری، یکی از بازیکنان سیاهپوست تیم گفته بود که در این مراسم شرکت نمی‌کند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.