ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا؛ جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را حفظ کردند

نتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا؛ جمهوری‌خواهان اکثریت سنا را حفظ کردندنتایج انتخابات میان دوره ای آمریکا حکایت از این دارد که، اکثریت مجلس سنا در دست جمهوری‌خواهان باقی خواهد ماند و آنها استحکام خود در این مجلس کنگره را تقویت کرده‌اند.

رسانه های امریکا اعلام کردند که دموکرات‌ها با کسب بیش از ۲۳ کرسی جدید در مجلس نمایندگان، توانسته‌اند اکثریت این مجلس کنگره را کسب کنند.

آنها در هشت سال گذشته در اقلیت قرار داشتند و جمهور‌ی‌خواهان موفق شده بودند هر دو مجلس سنا و نمایندگان را به خود اختصاص دهند.

پیروزی تد کروز در تگزاس

پیش بینی ها حاکیست که سناتور محافظه کار تد کروز از حزب جمهوری خواه، رقیب دمکرات خود، بیتو اوروک، را در انتخابات تگزاس شکست خواهد داد.

بیتو اورورک از ستارگان حزب دمکرات در این انتخابات بود با این حال او در ایالت به شدت محافظه کاری مثل تگزاس با موانع بزرگی روبرو بود.

دمکرات ها برای 30 سال از تگزاس سناتور نداشته اند.

دو نامزد زن مسلمان وارد مجلس نمایندگان شدند

الهان عمر، نامزد مسلمان سومالیایی تبار، در ایالت مینه‌سوتا و رشیده طلیب، نامزد فلسطینی‌تبار در ایالت میشیگان موفق شدند به عنوان نمایندگان دو حوزه انتخاباتی وارد مجلس نمایندگان شوند.

مهاجران سومالی تبار جمعیت قابل توجهی در ایالت مینه‌سوتا، و شهرهایی چون مینیاپولیس دارند و اکنون می توانند نماینده‌ای هم در واشنگتن داشته باشند.

شهر دیربورن در ایالت میشیگان هم با میزبانی جمعیت نیم میلیونی مسلمانان، پایتخت مسلمانان در آمریکای شمالی نامیده می‌شود.

میت رامنی، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۲ موفق شده در یوتا به پیروزی برسد و به عنوان یک جمهوری خواه وارد سنا شود.

این در حالی است که آقای رامنی بارها علنا با اظهارات دونالد ترامپ مخالفت کرده و بسیاری ورود او به مجلس سنا به عنوان یک جمهوری خواه مخالف یاد می کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.