ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سرمایه‌دار مشهور نیویورکی به قاچاق جنسی دختران نوجوان متهم شد

سرمایه‌دار مشهور نیویورکی به قاچاق جنسی دختران نوجوان متهم شدجفری ایپستین سرمایه گذار ثروتمند اهل نیویورک که به مراکز قدرت نزدیک بوده به اتهام گرداندن "یک شبکه وسیع" دختران نوجوان برای سکس در دادگاه حاضر شده است.

آقای ایپستین که با روپوش تیره زندان در دادگاه حاضر شده بود در جلسه روز دوشنبه به قاضی گفت بی گناه است.

در ادعانامه علیه او آمده است که از ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ دختران زیر سن قانونی را به بازدید از عمارات بزرگش در نیویورک و فلوریدا ترغیب می کرد. براساس متن اتهامات این دختران گاه فقط ۱۴ سال داشتند، برای انجام اعمال جنسی صدها دلار می گرفتند.

او با یک فقره اتهام قاچاق جنسی و یک فقره اتهام توطئه برای قاچاق جنسی روبروست. مدیر ۶۶ ساله شرکت های مدیریت مالی روز شنبه در فرودگاه تتربورو پس از بازگشت از سفری به فرانسه با جت شخصی اش بازداشت شد.

او تا روز ۱۱ ژوئیه که دادگاه در مورد قرار وثیقه رایزنی خواهد کرد در زندان خواهد ماند.

در ادعانامه آمده است که ایپستین آگاه بود قربانیان زیر ۱۸ سال داشته اند و اغلب از آنها خواسته می شد برهنه او را ماساژ دهند و بعد در معرض سوءاستفاده جنسی قرار می گرفتند.

دادستان ها می گویند "کارمندان و همکاران" جفری ایپستین در این راه به او کمک کرده اند.

آقای ایپستین می گوید او فکر می کرد این دختران حداقل ۱۸ سال دارند و این تماس ها با رضایت طرفین انجام می شد.

جفری برمن، دادستان ناحیه جنوبی نیویورک، در کنفرانسی خبری گفت که یورش پلیس به ملک آقای ایپستین در منهتن به ضبط آنچه به نظر می رسد عکس های دختران برهنه باشد منجر شده است.

او گفت که خطر فرار ایپستین وجود دارد و او توصیه خواهد کرد متهم تا زمان برگزاری محاکمه تحت بازداشت بماند. او به علاوه از همه کسانی که قربانی رفتارهای جفری ایپستین شده اند خواست پا پیش بگذارند و آن را اطلاع دهند.سرمایه‌دار مشهور نیویورکی به قاچاق جنسی دختران نوجوان متهم شد
ادعاهای سابق

جفری ایپستین که زمانی از دوستان شاهزاده اندرو دوک یورک، بین کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا بود، قبلا به سوءاستفاده از ده ها دختر جوان بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ متهم شده بود.

او برای پرهیز از اتهامات قاچاق جنسی در آن پرونده با دادستان ها به توافق رسیده بود. او در مقابل در سال ۲۰۰۸ در مقابل اتهام سبک تر راضی کردن یک فرد زیر ۱۸ ساله به فحشا در فلوریدا اقرار به گناه کرد.

او در آن زمان ۱۳ ماه زندان رفت و نامش به عنوان مجرم جنسی ثبت شد و به این ترتیب از خطر حبس ابد گریخت.

در شرح حالی از او که سال ۲۰۰۲ در "وال استریت اینسایدر" منتشر شد به نقل از دونالد ترامپ آمده بود: "من جف را ۱۵ سال است می شناسم. آدم محشری است. در کنار او همیشه خوش می گذرد. حتی گفته می شود که او به اندازه من به زنان زیبا علاقه دارد، و خیلی از آنها در سنین پایین تر هستند."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.