ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محاکمه چهار آمریکایی به اتهام افشای اطلاعات محرمانه و انتشار مکالمه تلفنی ترامپ

محاکمه چهار آمریکایی به اتهام افشای اطلاعات محرمانه و انتشار مکالمه تلفنی ترامپجف سشنز (jeff sessions) دادستان کل آمریکا امروز (جمعه چهارم اوت) اعلام کرد که چهار نفر به افشای اطلاعات محرمانه متهم شده‌اند.

این افراد متهمند که اطلاعات طبقه‌بندی شده را "غیرقانونی" فاش کرده‌اند یا تماس‌های خود با ماموران اطلاعاتی خارجی را مخفی نگه داشته‌اند.

درز اطلاعات محرمانه از سال گذشته و در گرماگرم مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا شدت گرفت و تاکنون ادامه داشته است.

متهم شدن این چهار نفر اولین اقدام آقای سشنز برای جلوگیری از لو رفتن اطلاعات محرمانه‌ای است که یکی پس از دیگری افشا می‌شوند. دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هم به دلیل درز همین اطلاعات از آقای سشنز انتقاد کرده بود.

در آخرین مورد از درز اطلاعات محرمانه، دیروز روزنامه واشنگتن پست متن مکالمه تلفنی آقای ترامپ و رییس جمهور آمریکا را به دست آورده بود که رییس جمهور آمریکا از پنیا نیتو رییس جمهور مکزیک تقاضا می‌کرد علنا اعلام نکند که مکزیک برای کشیدن دیوار بین مرز آمریکا و مکزیک پولی نخواهد پرداخت.

آقای سشنز در گفتگتوی خبری امروز گفت اگر رهبران دولت نتوانند آزادانه و با اطمینان خاطر با رهبران کشورهای دیگر صحبت کنند، دولت نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد.

او همچنین گفت در ماه‌های اخیر میزان افشاگری‌های بدون مجوز به رسانه‌ها یا دشمنان خارجی افزایش "شگرفی" داشته و مواردی که به وزارت دادگستری ارجاع شده تا درباره درز غیرقانونی اطلاعات محرمانه تحقیق کند افزایش "انفجاری" داشته است.

دن کوتز مدیر اطلاعات ملی آمریکا هم همراه با آقای سشنز به کسانی که اطلاعات را لو می‌دهند هشدار تندی داد: "هر کسی که در این اعمال مجرمانه شرکت کند به جامعه اطلاعاتی و مردم آمریکا خیانت کرده است."

"ما درد این خیانت را عمیقا احساس می‌کنیم و به شما اطمینان می‌دهم که به عنوان مدیر اطلاعات ملی برای پاسخگویی این افراد به قانون هر کاری که بتوانم انجام دهم."

"متوجه باشید، اگر اطلاعات محرمانه را به شکلی نامناسب فاش کنید شما را پیدا خواهیم کرد، از شما بازجویی خوهیم کرد و شما را به اشد مجازات قانونی محکوم خواهیم کرد و شما از نتیجه کار ما اصلا راضی نخواهید بود."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.