ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هیلاری کلینتون، در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت نمی کند

هیلاری کلینتون، در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت نمی کندهیلاری کلینتون، وزیرخارجه سابق آمریکا گفته بنا ندارد برای رقابت دوباره با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا شرکت کند. او گفته به همه نامزدهای دموکرات توصیه کرده که "هیچ چیزی را محتوم" فرض نکنند. حزب دموکرات با تعدد نامزد برای انتخابات سال آینده روبروست.

خانم کلینتون به شبکه تلویزیونی نیویورک نیوز ۱۲ گفته: "من قصد ورود به رقابت را ندارم اما در راه آنچه معتقدم ثابت قدم باقی خواهم ماند و لب فرو نخواهم بست."

او همچنین در پاسخ به این تلویزیون محلی گفته تصمیم قبول هیچ پست و مقام دولتی دیگری را هم ندارد.

این نخستین مصاحبه تلویزیونی خانم کلینتون است که در آن به طور قاطع از تصمیمش برای وارد نشدن به کارزار انتخابات سال آینده آمریکا سخن می‌گوید و به شایعات در این باره خاتمه می‌دهد.

با وجود این خانم کلینتون گفته: "به آن دسته از کاندیداهای حزب دموکرات که با آنها صحبت کردم هشدار دادم که هرگز چیزی را حتمی و تمام شده فرض نکنند."

خانم کلینتون در سال ۲۰۱۶ با وجود شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری در مجموع آرا شمارش شده توانست ۳ میلیون رای بیشتر از دونالد ترامپ کسب کند اما از آنجا که نظام انتخاباتی آمریکا بر اساس سیستم الکتورال کالج و تقسیم بندی ناحیه‌ای است او در رقابت با دونالد ترامپ به لحاظ کسب اکثریت در تعداد نواحی انتخاباتی مغلوب شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.