ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

419 سال زندان برای یک جوان 21 ساله به شدت نژادپرست

419 سال زندان برای یک جوان 21 ساله به شدت نژادپرستاعضای هیات منصفه دادگاه جیمز الکس فیلدز، مرد جوانی که در جریان تظاهرات سال گذشته راست‌گرایان افراطی در شارلوتزویل در ایالت ویرجینیا آمریکا با خودرو به میان مخالفان این تظاهرات زد و یک زن جوان را کشت و چند نفر دیگر را مجروح کرد، درخواست حبس ابد و ۴۱۹ سال زندان کرده‌اند.

روز سه‌شنبه (۱۱ دسامبر) اعضای هیات منصفه دادگاه آقای فیلدز که پیش‌تر او را گناه‌کار تشخیص داده بودند از قاضی خواستند علاوه بر حبس ابد و ۴۱۹ سال زندان، برای او ۴۸۰ هزار دلار /32,160,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) جریمه هم تعیین کند.

او همچنین با ۳۰ فقره اتهام جرایم نژادپرستانه در خارج از ایالت ویرجینیا روبروست. اتهاماتی که وکلایش آنها را رد کرده‌اند.

اعضای هیات منصفه، هفته پیش او را به علت "قتل درجه یک" یک زن ۳۲ ساله، هیتر هی‌یر، و زیرگرفتن چند نفر دیگر گناهکار شناختند و قاضی قرار است تا فردا حکم نهایی خود درباره آقای فیلدز، ۲۱ ساله، را اعلام کند. 419 سال زندان برای یک جوان 21 ساله به شدت نژادپرست
در شارلوتزویل چه گذشت؟

جیمز الکس فیلدز که در روز ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) سال گذشته ۲۰ سال داشت، پس از آنکه با خودروی اسپرت خود به میان جمع مخالفان نژادپرستی زد، دستگیر شد.

این سانحه که تصاویر آن بارها در صدر اخبار ماه اوت آمریکا و جهان پخش شد، در حاشیه درگیری میان تظاهرات ملی‌گرایان تندرو، گروه‌های سفیدپوست‌پرست و مخالفان چپ‌گرای آنها روی داد.

تجمعی که راست‌گرایان افراطی در اعتراض به پایین آوردن مجسمه ژنرال رابرت لی در شهر شارلوتزویل ویرجینیا، ترتیب داده بودند؛ ژنرال‌ لی از فرماندهان حامی برده‌داری در زمان جنگ‌های داخلی آمریکا بود.

در جریان این واقعه یک زن ۳۲ ساله به نام هیتر هی یر کشته و ۲۰ نفر دیگر زخمی شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.