ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رسوایی جنسی نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا، ابعاد تازه ای پیدا کرد

رسوایی جنسی نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا، ابعاد تازه ای پیدا کردزنی که ادعا می کند مورد تعرض جنسی برت کاوانا، نامزد عضویت در دیوان عالی آمریکا، قرار گرفته در مصاحبه ای با روزنامه واشنگتن پست خود را معرفی کرده است.

کریستین بلیسی فورد می گوید که وقتی آنها دانش آموز دبیرستان بودند، آقای کاوانا در حال مستی او را روی تخت فشار داد و سعی کرد لباس هایش را در آورد.

آقای کاوانا این ادعا را که ابتدا هفته پیش مطرح شده بود رد کرده است.

دایان فاینستاین سناتور ارشد دمکرات خواستار توقف رای گیری در مورد عضویت آقای کاوانا در دیوان عالی شده است.

کریستین فورد، استاد رشته روانشناسی در دانشگاه پالو آلتو، به واشنگتن پست گفت که به این دلیل نام خود را افشا می کند که حریم شخصی‌اش "به تدریج در معرض فرسایش بود."

او می گوید حادثه در سال ۱۹۸۲ اتفاق افتاد زمانی که او ۱۵ سال داشت و آقای کاوانا ۱۷ سال.

آقای کاوانا در آن زمان دانش آموز دبیرستانی در شهر بتزدا در ایالت مریلند بود و خانم فورد در دبیرستانی در آن مجاورت تحصیل می کرد.

او ادعا می کند که در جریان یک مهمانی آقای کاوانا او را به زور روی تخت خواباند و بدنش را دستمالی کرد، خود را به او مالید و با ناشیگری تلاش کرد مایو یک تکه و لباس روی آن را درآورد.

او می گوید وقتی سعی کرد جیغ بکشد آقای کاوانا دستش را روی دهان او گذاشت اما وقتی یکی از دوستان کاوانا روی او پرید موفق شد برهد.

او به واشنگتن پست گفت: "فکر کردم ممکن است حادثه ای پیش بیاید و کشته شوم" و افزود که آقای کاوانا و دوستش هر دو مست بودند.

خانم فورد ابتدا در ماه ژوئیه به فاصله کوتاهی پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا آقای کاوانا را نامزد عضویت در دیوان عالی کرد، این داستان را با نمایندگان دمکرات کنگره در میان گذاشت.

او می گوید نامه را از جمله در اختیار دایان فاینستاین، که سناتور ارشد دمکرات از کالیفرنیا در کمیته قضایی سناست، قرار داد.

خانم فاینستاین پس از انتشار مقاله واشنگتن پست گفت: "من از تصمیم خانم فورد برای بیان این ماجرا حمایت می کنم و حالا که این ماجرا را مطرح کرده، اف بی آی باید درباره آن تحقیق کند. این تحقیقات باید پیش از به رای گذاشتن نامزدی برت کاوانا در سنا انجام شود."
منبع : BBC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.