ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

واکنش عجیب بیل کلینتون، به ماجرای رسوایی جنسی‌اش

واکنش عجیب بیل کلینتون، به ماجرای رسوایی جنسی‌اشبیل کلینتون، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، از نحوه واکنش خود در ماجرای رسوایی رابطه‌اش با مونیکا لوینسکی دفاع کرده و گفته است فکر نمی‌کند لازم بوده که از او به‌طورشخصی عذرخواهی کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر امروز آن ماجرا رخ می‌داد واکنشش فرقی می‌کرد، گفت: "اگر واقعیت‌ها مثل همان موقع بود، نه واکنش من هم فرقی نمی‌کرد."

کلینتون در مصاحبه با برنامه "تودی" در شبکه ان‌بی‌سی آمریکا این‌طور گفت.

وقتی در این برنامه از رئیس‌جمهور پیشین آمریکا پرسیدند که با توجه به جنبش #MeToo، در اعتراض به سوءاستفاده جنسی از افراد، آیا به نظرش درست با رسوایی خودش در سال ۱۹۹۸ روبه‌رو شده است، او پاسخ داد: "فکر می‌کنم کار درستی انجام دادم."واکنش عجیب بیل کلینتون، به ماجرای رسوایی جنسی‌اش
خانم لوینسکی آن‌زمان ۲۲ سال داشت و به عنوان کارآموز در کاخ‌سفید کار می‌کرد.

در آن ماجرا کنگره آمریکا بیل کلینتون را بابت دروغ‌گفتن در روند بازپرسی‌ها درباره رابطه‌اش با مونیکا لوینسکی استیضاح کرد.

با این اقدام جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، آقای کلینتون دومین رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا شد که کارش به استیضاح کشید. با این حال او در گام بعدی در مجلس سنا تبرئه شد و برای سه سال دیگر در ریاست‌جمهوری باقی ماند.

بیل کلینتون در این مصاحبه تازه گفته که هیچ‌وقت به‌طور شخصی از مونیکا لوینسکی عذرخواهی نکرده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا الآن فکر می‌کند لازم بود از آن زن عذرخواهی کند، گفت که "نه، فکر نمی‌کنم."

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا توضیح داد: "بیشتر از یک مورد به‌طور عمومی گفتم که متاسف ام. این خیلی فرق می‌کند. آن عذرخواهی، عمومی بود."

خانم لوینسکی هم‌چنان می‌گوید رابطه‌اش با آقای کلینتون با رضایت دو طرف بوده است اما در ماه‌های اخیر و بعد از افشاگری‌ها درباره سوءاستفاده جنسی از افراد، گفت که آن رابطه "سوءاستفاده‌ای زشت از قدرت" بوده است.

مطرح‌شدن موارد متعدد سوءاستفاده مردان قدرتمند (از جمله چهره‌های بانفوذ هالیوود) از زنان، و همین‌طور مطرح‌شدن ادعاهای متعدد درباره این‌که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، در سال‌های قبل از این‌که رئیس‌جمهور شود زنانی را آزار داده یا با آنها رابطه جنسی داشته است، پرونده رسوایی بیل کلینتون را باز در خبرها مطرح کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.