ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرزبان آمریکایی، به کشتار هولناک 4 زن روسپی اعتراف کرد

مرزبان آمریکایی، به کشتار هولناک 4 زن روسپی اعتراف کردپلیس در آمریکا می گوید یک مامور مرزی به قتل چهار زن و تعرض به یک زن دیگر اعتراف کرده است. خوان دیوید اورتیز، از ماموران ناظر بر گشت مرزی، در شهر لاردو تگزاس پس از آن دستگیر شد که زنی که به او تعرض کرده بود موفق به فرار شد و مقام ها را خبر کرد.

پلیس گفت زنان به قتل رسیده تن فروشی می کردند و آقای اورتیز همه آنها را به ضرب گلوله به سر کشته بود. به گفته پلیس او "به طور داوطلبانه و به صورت شفاهی" به این قتل ها و تعرض طی یک دوره دو هفته ای اعتراف کرده است.

او که ۳۴ سال دارد با قرار وثیقه ای دو و نیم میلیون دلاری تحت بازداشت قرار گرفته است.

به گزارش رسانه های محلی ایسیدرو آلانیز دادستان بخش (کانتی) وب در تگزاس این قتل ها را "یک کشتار هولناک زنجیره ای" توصیف کرده است.

افسران پلیس آقای اورتیز را پس از آنکه ابتدا تلاش کرد از چنگ ماموران بگریزد در پارکینگ یک هتل پیدا کردند.مرزبان آمریکایی، به کشتار هولناک 4 زن روسپی اعتراف کرد
مقام ها پس از آن شروع به تحقیق درباره این مظنون کردند که زنی به نام اریکا پینا جمعه شب برای گرفتن کمک به سراغ ماموران پلیس رفت.

اسناد دادگاه نشان می دهد که آقای اورتیز آن شب او را سوار اتومبیل خود کرد. خانم پینا می گوید که از رفتار اورتیز احساس خطر کرد و زمانی که او سلاحش را به سوی او نشانه رفت موفق به فرار شد.

اورتیز برای ۱۰ سال در گشت مرزی آمریکا کار می کرد و در طول این دو هفته که گفته می شود مرتکب این جنایات شد مرتب سر کار می رفت.

گزارش می شود که او پیش از پیوستن به گشت مرزی در نیروی دریایی خدمت کرده بود. او دومین مامور گشت مرزی است که امسال به اتهام قتل دستگیر می شود.

رونالد آنتونی برگوس در ماه آوریل به ظن دو فقره قتل دستگیر شده بود.

کارلا پرووست رئیس گشت مرزی آمریکا روز دوشنبه در کنفرانسی خبری گفت از واشنگتن به مرز سفر کرد تا به جامعه محلی اطمینان دهد که اینها اقدامات "یک فرد خودسر" بوده و نماینده رفتار بیش از ۲۰ هزار کارمند گشت مرزی نیست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.