ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

محصول شگفت انگیز شرکت ولوو در آستانه رونمایی قرار گرفت

محصول شگفت انگیز شرکت ولوو در آستانه رونمایی قرار گرفتپل‌استار، زیرمجموعه خودروهای اسپرت الکتریکی ولوو، با انتشار عکسی اعلام کرد به زودی یک مدل جدید رونمایی خواهد کرد.

پل‌استار ۲، اولین ماشین تمام الکتریکی گروه خودروسازی ولوو است که قرار است با تسلا مدل ۳ رقابت کند. ولوو می‌گوید قوی‌ترین موتور ماشین ۴۰۰ اسب بخار قدرت دارد و با هر بار شارژ می‌تواند حداکثر ۴۸۰ کیلومتر حرکت کند. قیمت ماشین هم بین ۴۵ هزار دلار /3,015,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تا ۵۵ هزار دلار /3,685,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) تخمین زده می‌شود. محصول شگفت انگیز شرکت ولوو در آستانه رونمایی قرا گرفت
پل‌استار عکسی از نمای پشت ماشین منتشر کرده که جزییات زیادی از ظاهر ماشین نشان نمی‌دهد. اما شباهت این عکس با کانسپی که ولوو دو سال پیش نمایش داد زیاد است.

این دومین ماشینی است که پل‌استار در برنامه تولید دارد. پیش از به بازار آمدن پل‌استار ۲، این شرکت یک کوپه به نام پل‌استار ۱ را تولید خواهد کرد که قوای محرکه هیبرید با قدرت ۶۰۰ اسب بخار دارد.

پل‌استار ۲ اولین ماشینی خواهد بود که با سیستم عامل اندروید شرکت گوگل ساخته می‌شود. تا کنون دسترسی به امکانات سیستم عامل اندروید در ماشین تنها از طریق اتصال به تلفن‌ همراه ممکن بود. اما در سیستم جدید نیازی به اتصال به تلفن نیست و سیستم عامل با امکاناتی بیشتر در خودرو نصب شده است و از جمله می‌تواند دستورات صوتی راننده را اجرا کند.

پل‌استار می‌گوید ماشین‌هایش را به جای نمایندگی‌های فروش در غرفه‌هایی موقت که در مراکز خرید به مردم عرضه خواهد کرد. مشتریان پل‌استار همچنین می‌توانند به جای خرید ماشین آن را از طریق یک سیستم اشتراک کرایه کنند.

زمان عرضه پل‌استار ۲ به طور رسمی اعلام نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود این ماشین تا پایان سال ۲۰۱۹ به بازار بیاید.
آلبوم عکس
VOLVO POLESTAR 1 :
پل استار 1 مدل 2018 #17
پل استار 1 مدل 2018 #16
پل استار 1 مدل 2018 #14
پل استار 1 مدل 2018 #13
پل استار 1 مدل 2018 #12
پل استار 1 مدل 2018 #11
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.