ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

اولین ماشین اندرویدی ولوو رونمایی شد!

اولین ماشین اندرویدی ولوو رونمایی شد!مدیر ولوو در نشستی اعلام کرد که تا سال ۲۰۳۰ همه مدل‌های این خودروساز سوئدی الکتریکی خواهد بود.

در همین راستا ولوو مدل جدیدی به نام C40 رونمایی کرد که دومین مدل الکتریکی کارخانه است. ولوو می‌گوید که C40 نمایانگر مسیری است که این شرکت می‌خواهد در آینده طی کند.
2022 volvo c40
آلبوم عکس ولوو سی40 مدل 2022
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
C40 از نظر فنی در حقیقت شبیه شاسی ‌بلند XC40 ولوو است که با بدنه‌ای متفاوت و اسپرت‌تر عرضه می‌شود.
2022 volvo c40
ولوو سی40 مدل 2022 8#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
ماشین دو موتور الکتریکی دارد و به گفته کارخانه با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۲۰ کیلومتر حرکت کند. با شارژرهای سریع حدود ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری‌ها ۸۰ درصد شارژ شوند. C40 همچنین اولین ماشین ولوو است که با سیستم عامل اندروید، ساخت شرکت گوگل کنترل می‌شود.

تحول مهم دیگری که همزمان با رونمایی از C40 در کارخانه ایجاد می‌شود، نحوه فروش ماشین است. ولوو اعلام کرده که با حذف واسطه‌ها و نمایندگی‌های فروش، مدل‌های الکتریکی خود را از این به بعد فقط از طریق اینترنت می‌فروشد.

از تعداد مدل‌ها و امکانات سفارشی هم کاسته شده تا خریداران راحت‌تر بتوانند مدل مورد علاقه خود را انتخاب کنند. ولوو همچنین ماشین را با دریافت مبلغی ماهانه اجاره می‌دهد. خریداران با اجاره ماشین دیگر هزینه بیمه و نگهداری ماشین را نمی‌پردازند و می‌توانند پس از مدتی مدل ماشین خود را عوض کنند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.