ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی بلند ولوو، خودرو سال 2018 از نگاه زنان لقب گرفت

شاسی بلند ولوو، خودرو سال 2018 از نگاه زنان لقب گرفتشاید عجیب به‌نظر برسد که یک خودرو از شرکت سوئدی ولوو بتواند نظر زنان را برای انتخاب خودرو سال جذب کند. مخصوصا زمانی‌که در میان کاندیداها مدل‌هایی از جمله ب‌ام‌و ایکس دو، جگوار آی پیس، پژو ۵۰۸ و پورشه کاین هم وجود داشته باشند. اما در نهایت این ولوو ایکس سی چهل بود که توانست خودرو سال به انتخاب زنان شود.

انتخاب خودرو سال از سوی زنان که از سال ۲۰۰۹ آغاز شده بر اساس رای شماری از معروف‌ترین زنان روزنامه‌نگار در عرصه خودرو انجام می‌شود. وب‌سایتی به‌نام «خودروی جهانی سال زنان» نتایج این رای‌گیری را منتشر می‌کند.
آلبوم عکس
2018 VOLVO XC40 :
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #14
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #13
آلبوم عکس شاسی بلند ولوو ایکس سی 40 مدل 2019 #12
ولوو XC40 به عنوان بهترین ماشین سال ژاپن انتخاب شد.
تصاویر ولوو XC40 مدل 2018 #10
تصاویر ولوو XC40 مدل 2018 #9
ادامه
گفتنی است اتومبیل ایکس سی ۴۰ توانسته بود مقام خودرو سال اروپا را هم کسب کند. دلایلی که سبب شده این خودرو به این عنوان دست پیدا کند ایمنی بالای این محصول در کنار امکاناتش با توجه قیمت بوده است. البته کراس اوور بودن این خودرو هم در انتخاب داوران بی‌تاثیر نبوده است.

ایکس سی ۴۰ کوچک‌ترین کراس اوور ولوو محسوب می‌شود. این محصول در بازار جهانی با مرسدس بنز GLA و آئودی Q3 رقابت می‌کند. این اتومبیل ۳۵ هزار دلار قیمت دارد. مدل پایه این خودرو یک موتور چهار سیلندر دو لیتری توربو شارژدار با توان ۱۸۵ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتون متر گشتاور دارد. نسخه قوی‌تر این خودرو نیز موتور چهار سیلندر مجهز به توربو با حجم دو لیتری دارد که می‌تواند ۲۴۸ اسب بخار و گشتاوری ۳۵۰ نیوتون متری را تولید کند.

این اتومبیل دارای امکاناتی از جمله ترمز خودکار با تشخیص عابران پیاده و حیوانات، سیستم پارک اتوماتیک، سیستم رانندگی نیمه خودکار، کروز کنترل تطبیقی و سیستم کمک به رانندگی بین خطوط است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.