ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدیر بزرگترین شرکت خودروسازی جهان، برکنار شد

مدیر بزرگترین شرکت خودروسازی جهان، برکنار شدهییت مدیره گروه خودروسازی فولکس‌واگن هفته گذشته در تصمیمی ناگهانی، ماتیاس مولر، مدیر این خودروسازی را برکنار کرده و هربرت دیس، مدیر فولکس‌واگن را به مدیریت گروه منصوب کردند.

گروه خودروسازی فولکس‌واگن بزرگترین خودروسازی جهان است و علاوه بر محصولات فولکس‌واگن، شرکت‌های آئودی، پورشه، بنتلی، لامبورگینی، بوگاتی، سئات و اشکودا را هم در زیر مجموعه خود دارد. شرکت موتورسیکلت‌سازی دوکاتی و دو کارخانه کامیون‌سازی مان و اسکانیا هم بخشی از این گروه است.

ماتیاس مولر، از مدیران با سابقه فولکس‌واگن، حدود سه سال پیش و پس از برملا تقلب این شرکت در آزمایش موتورهای دیزل به مدیریت منصوب شد و با اولویت دادن به تولید خودروهای الکتریکی، شرکت را از بحران این رسوایی عبور داد. با این حال در چند ماه گذشته سهامداران عمده فولکس‌واگن از سرعت کم تغییرات ناراضی بودند و از او انتقاد می‌کردند.

بر خلاف مولر، هربرت دیس تازه به فولکس‌واگن آمده است. او تا سه سال پیش از مدیران ارشد ب‌ام‌و بود. او پس از رسیدن به مدیریت فولکس‌واگن برنامه‌ای را آغاز کرد تا این شرکت را به بزرگترین سازنده خودروهای الکتریکی جهان تبدیل کند.

هربرت دیس برای روان‌تر کردن عملیات گروه فولکس‌واگن زیرمجموعه‌های این شرکت را به سه گروه تقسیم خواهد کرد و مدیران هر گروه مسئول چند مارک خواهند بود. خودروهای با صرفه شامل فولکس‌واگن، سئات و اشکودا در یک گروه قرار می‌گیرد. شرکت‌های لوکس شامل پورشه، بنتلی، لامبورگینی و بوگاتی در گروه خودروهای سوپرلوکس گنجاده می‌شود و آئودی در گروه خودروهای لوکس قرار خواهد گرفت. بخش ویژه‌ای هم برای بازار چین ایجاد خواهد شد. این گروه همچنین ممکن است بخش ساخت موتورسیکلت دوکاتی و کامیون‌سازی‌های خود را بفروشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.