ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

فولکس‌واگن شایعه خروج از بازار ایران را تکذیب کرد

فولکس‌واگن شایعه خروج از بازار ایران را تکذیب کردفولکس‌واگن گزارشی را که براساس گفته‌های مقام‌های آمریکایی منتشر شده بود تکذیب کرد و اعلام کرد سیاستش در قبال کار در ایران تغییر نکرده است.

هفته گذشته خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد فولکس‌واگن تحت فشار آمریکا از بازار ایران خارج می‌شود. منبع این خبر ریچارد گرنل، سفیر آمریکا در آلمان بود که یکی از طرفداران دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا است. او در توییتر و در مصاحبه با بلومبرگ اعلام کرد در چند هفته گذشته هدایت گفت‌وگوهایی با فولکس‌واگن را برعهده داشته که در پی آن جزییات موضع فولکس‌واگن در قبال ایران تعیین شده است.

اما منبعی در فولکس‌واگن به خبرگزاری رویترز گفته است هیچ مذاکره‌ای با آقای گرنل انجام نشده و سیاست فولکس‌واگن در قبال ایران در چند هفته گذشته تغییری نکرده است.

بیژن جیرسرایی، سخنگویی سیاست خارجی حزب دمکرات آزاد آلمان در واکنش به این خبر به رویترز گفته است فکر اینکه یک شرکت آلمانی با فشار سفیر آمریکا تصمیمی بگیرد مسخره است. او گفت "تصمیم‌هایی که در واشنگتن گرفته می‌شود بی‌تاثیر نیست اما این هیچ ربطی به سفیر آمریکا ندارد."

"اقتصاد آلمان اروپا قوی است و ما منطقه‌ای اشغال شده نیستیم و از کسی دستور نمیگیرم."

فولکس‌واگن سرمایه‌گذاری عمده‌ای در ایران ندارد و پس از توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌ها بیشتر به دنبال صادرات ماشین به ایران بود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.