ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استقبال چشمگیر از خودروی زیبای فولکس واگن!

استقبال چشمگیر از خودروی زیبای فولکس واگن!فولکس‌واگن با برگزاری مراسمی در شهر برلین، پیش‌فروش اولین مدل الکتریکی خود را آغاز کرد. این شرکت می‌گوید این ماشین مهمترین محصول تاریخ فولکس‌واگن پس از دو مدل بیتل و گلف است و برنامه‌ کارخانه آلمانی برای تبدیل شدن به بزرگترین خودروساز الکتریکی جهان با آن آغاز می‌شود.

ID3 اولین مدل از بیش از بیست مدل الکتریکی است که در ده سال آینده توسط فولکس‌واگن ساخته خواهد شد. این ماشین به طور رسمی پاییز امسال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی می‌شود، اما فولکس‌واگن مدل استتار شده‌ای از آن را در مراسم هفته گذشته نمایش داد.
آلبوم عکس
VOLKSWAGEN VW ID3 ELECTRIC CAR PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #6
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #5
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #4
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #3
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #2
آلبوم عکس فولکس واگن ID3 الکتریکی #1
ادامه
ابعاد این هچ‌بک الکتریکی آلمانی به اندازه ماشین گلف است، اما به گفته کارخانه به اندازه یک سدان متوسط جا دارد. خریداران می‌توانند برای ماشین، سه باتری مختلف سفارش دهند که با هر بار شارژ بین ۳۳۰ تا ۵۵۰ کیلومتر حرکت می‌کند.

قیمت پایه ID3 کمتر از ۳۳ هزار دلار /2,211,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است که ارزان‌تر از تسلا مدل ۳، مهم‌ترین رقیب این خودرو است. فولکس‌واگن امیدوار است با تعداد بالای فروش با قیمت کم بتواند رقیب آمریکایی خود را از دور خارج کرده و هزینه سنگین سرمایه‌گذاری در خودروهای الکتریکی را پوشش دهد.

علاقه‌مندان به خرید این ماشین باید هزار یورو برای ثبت نام پرداخت کنند. فولکس‌واگن اعلام کرد در ۲۴ ساعت بیش از ده هزار تقاضای خرید دریافت کرده که از انتظار این کارخانه بیشتر بوده است. این عدد در برابر مشتریان تسلا مدل ۳ ناچیز است. سه سال پیش، تنها دو روز پس از آغاز پیش‌فروش تسلا مدل ۳، بیش از ۲۷۰ هزار مشتری ثبت نام کردند.

انقلاب الکتریکی فولکس‌واگن بخشی از برنامه وسیع‌تر گروه خودروسازی فولکس‌واگن است که علاوه بر فولکس‌واگن، کارخانه‌های آئودی، پورشه، اشکودا و سئات را هم شامل می‌شود. این گروه خودروسازی اعلام کرده که در ده سال آینده ۸۰ میلیارد دلار در ساخت خودروهای الکتریکی سرمایه‌گذاری خواهد کرد و قصد دارد حدود ۷۰ مدل الکتریکی به بازار عرضه کند.

گروه خودروسازی فولکس‌واگن می‌گوید تا سال ۲۰۳۰ از هر پنج ماشینی که می‌سازد، دو ماشین الکتریکی خواهد بود و تا سال ۲۰۵۰ آلودگی محیط زیست محصولاتش را به صفر خواهد رساند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.