ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شرایط فروش کامیون جدید شایان دیزل در شهریور ماه منتشر شد

شرایط فروش کامیون جدید شایان دیزل در شهریور ماه منتشر شداولین محصول شایان دیزل یک کشنده 2*4 است که با همکاری شرکت اروپایی DAFRAN DIESEL طراحی و مهندسی خودرو در اروپا و همکاری و بهره‌گرفتن از متخصصان صنعت خودرو کشور طراحی و به مرحله تولید انبوه رسیده است.

محصول مذکور دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده واز جمله مزایای مهم آن می توان به توانی برابر با ۴۸۰ اسب بخار اشاره نمود که به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark گردیده است. مزیت دیگر این کشنده، بهره‌مندی از گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان می باشد.

شرایط فروش + قیمت:
شایان دیز
کامیون کشنده تولیدی شرکت شایان دیزل با طراحی مدرن و به روز با نام تجاری DAFRAN H7 معرفی گردیده است. این محصول کلیه استانداردهای ۸۵ گانه اتحادیه اروپا را در زمینه‌های مختلف مانند Euro 5 and EEV engines شامل آلایندگی پایین،‌‌ ایمنی بالا و… را اخذ نموده.محصول مذکور دارای موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپ با حجم ۱۲۱۵۵ سی‌سی است که مجهز به سیستم سوخت رسانی Common Rail و ECU محصول شرکت Bosch آلمان بوده واز جمله مزایای مهم آن می توان به توانی برابر با ۴۸۰ اسب بخار اشاره نمود که به صورت سیستم و واحد فنی مجزا، موفق به اخذ E-mark گردیده است. مزیت دیگر این کشنده، بهره‌مندی از مدرن‌ترین گیربکس AMT و جعبه فرمان محصول کارخانه ZF آلمان می باشد. مجموعه این تجهیزات شرایط رانندگی ایمن، با قدرت مانور بالا برای راننده مهیا می نماید. سیستم ترمز این خودرو شامل ABS،ECS،EBS و AEBS (ترمز هوشمند اضطراری) محصول کمپانی WABCO آلمان می باشد. بهره مندی از ریتاردر(خفه کن یا ترمز موتور) ، محصول شرکت Jacobs و اینتاردر (ترمز گیربکس) پنج زمانه محصول شرکت ZF آلمان از دیگر مزایای رقابتی بکار گرفته شده در سیستم ترمز این خودرو می باشد. یکی از قابلیتهای برجسته این محصول بهره مندی از سیستم LDWS (سیستم هشدارخروج از خطوط جاده) می باشد. این خودرو دارای استانداردهای استحکام کابین اروپایی است که روی چهار بالن هوا قرار گرفته است قابلیت مذکور، این خودرو را از سایر رقبا متمایز می نماید. تنظیم ارتفاع فرمان بصورت پنوماتیک (بادی - برقی) می باشد ، پدال‌های قابل تنظیم، آینه‌های گرمکن‌دار، تهویه مطبوع اتوماتیک، قطع‌کن برق دستی، فیلتر آبگیر سوخت، کروز کنترل و بخاری درجا نیز بخشی دیگر از امکانات این خودروی منحصربفرد به شمار می‌رود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.