ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زلزله تهران جان یک زن باردار را گرفت

زلزله تهران جان یک زن باردار را گرفتیک مقام ایرانی آمار جدیدی از آسیب‌های جانی زمین‌لرزه شامگاه گذشته در مناطق مرکزی و شمالی ایران داده است. مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفته است که در اثر این زمین‌لرزه یک نفر در استان البرز جان خود را از دست داده و همچنین گفته می شود یک نفر دیگر نیز حین فرار جان باخت. تعداد زخمی های این زلزله نیز نود و هفت نفر اعلام شده است. از خسارات این زمین‌لرزه جزئیاتی منتشر نشده است اما شب گذشته، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت که تا کنون در این شهر هیچ مورد تخریب ساختمان و خسارت مالی گزارش نشده بود.

خبرگزاری مهر گفته است یک زن باردار در استان البرز در اثر اضطراب ناشی از زمین‌لرزه درگذشت. پیشتر، خبرگزاری ایرنا نیز به نقل از فرماندار ملارد درگذشت یک زن باردار در ملارد در اثر "ترس از وقوع زمین لرزه" را گزارش کرده بود. زمین لرزه به بزرگی ۵.۲ در ساعت ۲۳:۲۷ شامگاه گذشته در عمق ۷ کیلومتری سطح زمین روی داد و کانون آن حدود ۴۰ کیلومتری غرب تهران و حدود ده کیلومتری جنوب کرج در نزدیکی ملارد ثبت شده است.زلزله تهران جان یک زن باردار را گرفت
اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران، گفته است که گسل فعال در این زلزله گسل اشتهارد به مشکین دشت بوده و ارتباطی به گسل تهران نداشته است.

این زمین لرزه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، گیلان و مرکزی احساس شد. به گفته منابع خبری، از زمان وقوع زمین لرزه تا کنون ۱۲ پس لرزه در این مناطق روی داده است.

به دلیل نگرانی از وقوع پس‌لرزه، مدارس و ادارات دولتی استان‌های تهران، قم و البرز در روز پنجشنبه تعطیل اعلام شده است.

در چند ماه اخیر، وقوع زمین لرزه در نقاط مختلفی از ایران گزارش شده است. ماه گذشته زلزله ای به قدرت ۷.۲ روستاها و شهرهای استان کرمانشاه در طول مرز کوهستانی عراق را لرزاند و بیش از ۶۰۰ کشته و هزاران زخمی به جا گذاشت.
زلزله تهران جان یک زن باردار را گرفت
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.