ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ساختمان وزارت نیرو آتش گرفت!

ساختمان وزارت نیرو آتش گرفت!آتش سوزی وسیع در یکی از ساختمان‌های وزارت نیرو در مرکز تهران ادامه دارد و شهردار تهران درباره خطر فرویختن آن هشدار داده است. بیش از ۲۴ ساعت از آغاز حریق در این ساختمان می‌گذرد، اما به دلیل درجه بالای حرارت، آتش‌نشان‌ها موفق به اطفای کامل آن نشده‌اند. گزارش‌ها از ادامه حریق در طبقات زیرین حکایت دارد.

رسانه‌ها می‌گویند که این ساختمان و اطراف آن از جمله هتلی که در مجاورات محل آتش‌سوزی قرار دارد به طور کامل تخلیه و آب و گاز منطقه هم قطع شده است.محمدعلی نجفی، شهردار تهران صبح امروز از محل بازدید کرده و با توجه به نشست بخش‌هایی از ساختمان، ریزش آن را محتمل دانسته است.طبقه هشتم ساختمان وزارت نیرو آتش گرفت!
آتش‌نشان‌ها از داخل ساختمان خارج شده‌اند و نیروهای محلی اجازه نزدیک شدن شهروندان به اطراف ساختمان را نمی‌دهند. نفرات پلیس و نیروهای امداد و نجات در محل حاضر شده‌اند و گفته شده که از ۹ مصدوم آتش‌سوزی، ۴ نفر سرپایی درمان و ۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

آتش‌سوزی در ساختمان حرارتی وابسته به وزارت نیرو بزرگترین حادثه از این دست طی یک سال گذشته و پس از حریق منجر به فروریزی ساختمان پلاسکو است.

در جریان آتش‌سوزی و سپس فروریختن ساختمان پلاسکو، ۱۶ آتش نشان که در مشغول اطفای حریق بودند، کشته شدند.

شهردار تهران در جریان بازدید از ساختمان دچار حریق شده وزارت نیرو گفته است که سازنده این ساختمان همان سازنده ساختمان پلاسکو است و دو ساختمان همسن هستند.

ساختمان پلاسکو متعلق به حبیب‌الله القانیان از کارآفرینان و بازرگانان یهودی ایرانی بود که در جریان انقلاب بهمن ۵۷ مصادره و خود آقای القانیان هم با حکم صادق خلخالی در زندان قصر تهران اعدام شد.
طبقه هشتم ساختمان وزارت نیرو آتش گرفت!
حضور شهردار تهران در محل
طبقه هشتم ساختمان وزارت نیرو آتش گرفت!
آب و گاز خانه های اطراف محل آتش_سوزی ساختمان برق حرارتی وزارت_نیرو در خیابان ولیعصر هم هم قطع شد
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.