ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

دزدی راننده تاکسی اینترنتی معروف از زن جوان

دزدی راننده تاکسی اینترنتی معروف از زن جوانسرهنگ نورآبادی از دستگیری راننده تاکسی سارق که در یکی از شرکت‌های معروف c کار می‌کرد، خبر داد. سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اظهار کرد: چندی پیش با شکایت زنی، رسیدگی به پرونده‌ای آغاز شد که در آن مالباخته مدعی شد که سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا چند گونی برنج را به خانه‌اش ببرد و راننده یکی از کیسه‌های برنج را به همراه مبلغ ۴۰۰ هزار تومان پول را با سواستفاده از غفلت وی، سرقت کرده است.

وی افزود: با طرح شکایت، شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت و بنابر تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته نصب شده توسط همسایه کناری خانه شاکی، گفته‌های شاکی واقعیت داشته و با زوم کردن بر خودروی تاکسی اینترنتی، شماره پلاک خودروی مورد نظر به دست آمد.

سرهنگ نورآبادی با بیان اینکه راننده سارق با استفاده از روغن موتور، پلاک تاکسی خود را مخدوش کرده بود فکر نمی‌کرد شناسایی شود، تصریح کرد: در حالیکه هیچ امیدی نمی‌رفت نشانی موسسه تاکسی اینترنتی که او در آن شاغل بوده است پیدا شود، ماموران با استعلام از سازمان تاکسیرانی موفق شدند نشانی این سارق را به دست آورند.

وی افزود: ماموران برای دستگیری متهم اقدام کردند و در حالی که او قصد متواری شدن از دست پلیس را داشت، ماموران عملیات کلانتری موفق شدند او را زمین‌گیر کرده و دستگیر کنند.

سرهنگ نورآبادی بیان کرد: متهم هرگونه سرقتی را انکار می‌کرد تا اینکه با فیلم دوربین مداربسته موجود در پرونده روبرو شد و در حالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، سرقت ارتکابی را گردن گرفت و اعلام کرد که آن روز وقتی دیدم این خانم چند کیسه برنج دارد، هنگام رسیدن به مقصد از غفلت او استفاده کردم و یکی از کیسه‌ها را داخل صندوق عقب خودرو قرار دادم تا بتوانم آن را بفروشم.

رئیس کلانتری ۱۱۹ مهرآباد خاطرنشان کرد: راننده در ادامه اعترافاتش سرقت ۴۰۰ هزار تومان پول از کیف شاکی را نیز پذیرفت و گفت: در حالی که مسافرش سرگرم خالی کردن گونی‌های برنج به پارکینگ خانه‌اش بود در یک لحظه با سوءاستفاده از غفلت وی، مقادیری پول نیز سرقت کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.