ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آتش گرفتن ناگهانی یک آپارتمان در خیابان فرمانیه تهران

آتش گرفتن ناگهانی یک آپارتمان در خیابان فرمانیه تهرانآتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرمانیه با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد. ساعت 11:20 دقیقه امروز در پی تماس ساکنین یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 61 و خاور دستگاه تنفسی ایستگاه 6 را به خیابان فرمانیه، خیابان سعیدی اعزام کرد.آتش گرفتن ناگهانی یک آپارتمان در خیابان فرمانیه تهران
علی قدیمی رئیس ایستگاه 61 آتش نشانی درباره این حادثه گفت: در زمان رسیدن به محل حادثه مشاهده شد در طبقه چهارم، یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی آتش سوزی رخ داده و آتش درحال گسترش و سرایت به دیگر نقاط ساختمان بود.

وی افزود: به علت حضور نداشتن مالک در داخل واحد، آتش نشانان بلافاصله درب واحد مسکونی را گشودند و با قطع جریان برق و گاز محل حادثه و کشیدن یک رشته لوله آبدهی، عملیات خاموش کردن شعله های آتش را آغاز کردند.

قدیمی بیان داشت: آتش نشانان توانستند در مدت زمان کوتاهی آتش سوزی را خاموش کرده و با تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.