ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

غافلگیری سارقین، هنگام سرقت از یک مجتمع تجاری

غافلگیری سارقین، هنگام سرقت از یک مجتمع تجاریسارقان مجتمع تجاری قبل از سرقت از سوی ماموران پلیس دستگیر شدند. رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم گفت: عوامل گشت کلانتری در ساعت ۳ بامداد یکشنبه، 8 بهمن 96، در خیابان شهرزاد به یک دستگاه خودروی پرشیا مشکوک شدند که جنب مجتمع تجاری پارک شده بود.

وی افزود: ماموران دقایقی به طور نامحسوس محل را تحت مراقبت قرار دادند که مشاهده کردند دو نفر جوان از خودرو پیاده شدند و با یک عدد قیچی قفل بر بزرگ و یک عدد انبر دست و سیم چین در حال باز کردن قفل و نرده‌های مجتمع هستند

سرهنگ کیانوش عزیزی ادامه داد: سریعا عوامل نسبت به دستگیری آنان اقدام که با مقاومت سارقان مواجهه شدند که یکی از سارقان به سمت خودرواش رفت و یک قبضه قمه برداشت که یکی از ماموران با چابکی نسبت به مهار سارق اقدام کرد.

وی گفت: با انتقال متهمان به کلانتری تحقیقات مقدماتی آغاز شد که متهمان بیان داشتند به علت سرمای هوا و خلوتی خیابان‌ها نقشه‌هایی برای سرقت از مغازه‌ها و مجتمع‌های تجاری محدوده شرق تهران داشتند که با دستگیریشان ناکام ماندند.

رییس کلانتری ۱۵۹ بی سیم در خاتمه از متصدیان واحد‌های صنفی خواست با اتخاذ تمهیدات بیشتر امنیتی و ایمن سازی محل کسب خود نسبت به پیشگیری سرقت مغازه توجه داشته باشند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.