ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

چاقوکشی مرگبار در نارمک تهران / دیوان عالی حکم دادگاه را نقض کرد

چاقوکشی مرگبار در نارمک تهران / دیوان عالی حکم دادگاه را نقض کردپسرجوانی که یک بار از قصاص نجات یافته بود با نقض این حکم از سوی قضات دیوان عالی کشور بار دیگر پای میز محاکمه ایستاد.

رسیدگی به این پرونده از دی پارسال به دنبال درگیری در یکی از بوستان‌های نارمک تهران شروع شد. در این درگیری پسر جوانی به‌نام سعید که به شدت از ناحیه ران پا زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد.

شدت خونریزی طوری بود که پسر جوان جان باخت، عامل جنایت که از هم محلی‌های وی بود خیلی زود بازداشت شد.

این متهم پس از نخستین مرحله محاکمه با رأی قضات از قصاص گریخت، چون قضات دادگاه معتقد بودند متهم وقتی ضربه چاقو را به پای مقتول زده نمی‌دانسته که این ضربه باعث مرگ وی می‌شود.

اما این حکم از سوی قضات دیوانعالی تأیید نشد و بار دیگر صبح دیروز مرد زندانی به شعبه دوم دادگاه کیفری به ریاست قاضی زالی و یک مستشار انتقال یافت و پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه اولیای دم خواستار قصاص متهم شدند، آن‌ها ادعا کردند که متهم با نقشه قبلی پسرشان را به پارک کشانده و او را با چاقو کشته است.

سپس متهم پشت میز محاکمه ایستاد و گفت: من مقتول را به خوبی نمی‌شناختم او هم محلی من بود. در واقع من بیشتر با برادر او دوست بودم، اما روز حادثه به خاطر اختلاف دوستانمان باهم درگیر شدیم، او با چاقو به طرف من حمله کرد من هم او را هول دادم که به زمین افتاد بعد چاقو را از دستش گرفتم. کمی مست به نظر می‌رسید، نمی‌دانم چه شد که در این درگیری چاقو به پای او خورد. فقط ناگهان صدای فریادهایش را شنیدم که کمک می‌خواست. من اصلاً متوجه برخورد چاقو به پایش نشدم. تصور نمی‌کردم این ضربه کشنده باشد.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.