ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آتش گرفتن ناگهانی دوو سیلو در پارکینگ طبقاتی خیابان مولوی!

آتش گرفتن ناگهانی دوو سیلو در پارکینگ طبقاتی خیابان مولوی!یک دستگاه خودرو سواری در طبقه چهارم پارکینگ طبقاتی 6 طبقه ای در خیابان مولوی دچار آتش سوزی شد و کاملا درآتش سوخت.

آتش نشانان ایستگاههای 4، 67، 91 و گروه امداد ونجات 1 به همراه تشک نجات، بالابر هیدرولیکی و خودروی حامل دستگاه تنفسی بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت 14:45 روز گذشته به خیابان مولوی، خیابان رئیس عبدالهی اعزام و کمتر از 2 دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.آتش گرفتن ناگهانی دوو سیلو در پارکینگ طبقاتی خیابان مولوی!
بر اساس این گزارش، در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری به علت نامعلومی در طبقه چهارم پارکینگ طبقاتی 6 طبقه ای دچار آتش سوزی شد به طوری که هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، این خودرو کاملا شعله ور بود.
آتش گرفتن ناگهانی دوو سیلو در پارکینگ طبقاتی خیابان مولوی!
به دنبال وقوع این آتش سوزی، شعله های آتش در حال سرایت به دیگر خودروها بود و همچنین دود بسیار زیاد ناشی از آن از طریق راه پله ها به داخل طبقات نفوذ کرده و جان رانندگان حاضر در محل ونیز نگهبانان پارکینگ را تهدید می کرد.

محمدیزدانی رئیس ایستگاه 4 آتش نشانی تهران كه به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور یافته بود، در این خصوص ابراز داشت: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه، این خودرو سواری غرق در شعله های آتش بود و دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی، راهروها و طبقات بالایی را نیز در بر گرفته بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ با بستن دستگاه های تنفسی، درمیان دود غلیظ و سیاه رنگ و همچنین باتوجه به نبود شرایط ورود خودروهای آتش نشانی به داخل پارکینگ، بناچار با تمام تجهیزات وارد طبقات پارکینگ شدند و با استفاده از لوله های آبرسان آتش نشانی به مقابله با شعله های آتش پرداختند و آتش خودرو را خاموش و از گسترش بیشتر آن جلوگیری کردند.

یزدانی با اعلام این که کارشناسان آتش نشانی علت بروز این آتش سوزی را در دست بررسی قرار داده اند، خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید اما خسارت زیادی به این وسیله نقلیه وارد شد.
منبع : / عکس: مسلم مویدی
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.