ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

توییتی که برای ایلان ماسک گران تمام شد / مدیر جنجالی تسلا بالاخره استعفا داد

توییتی که برای ایلان ماسک گران تمام شد / مدیر جنجالی تسلا بالاخره استعفا دادیک توییت جنجالی ایلان ماسک، مدیر تسلا کار دست این میلیاردر آمریکایی داد و او را ناگزیر کرد از سمت ریاست هیئت مدیره این شرکت استعفا کند.

آقای ماسک ماه گذشته در یک توییت ادعا کرده بود برای خارج کردن تسلا از بازار بورس و خصوصی کردن این شرکت منابع مالی کافی فراهم کرده است. بعدا معلوم شد که این منابع مالی با اطمینانی که مدیر تسلا از آن صحبت کرده بود در دسترس نیست.

توییت ایلان ماسک باعث نوسان ارزش سهام تسلا شد و برخی سهامداران که از این ماجرا ضرر کرده بودند از او شکایت کردند و این شکایت پای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را به این ماجرا باز کرد. این نهاد دولتی آقای ماسک را به کلاهبرداری متهم کرد.

به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار "در حقیقت آقای ماسک درباره موارد کلیدی فراهم کردن سرمایه مثل قیمت هر سهم از سرمایه‌گذاران بالقوه نه تنها تاییدی نگرفته بود بلکه حتی با آنها در این مورد صحبت هم نکرده بود."

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ابتدا می‌خواست آقای ماسک از مدیریت در همه شرکت‌های حاضر در بورس منع شود، اما بعد از مذاکره با تسلا دو طرف به توافق رسیدند که او تنها از هیئت مدیره تسلا دست‌کم به مدت سه سال کنار برود و بیست میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

آقای ماسک براساس این توافق هنوز می‌تواند مدیرعاملی تسلا را برعهده داشته باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.