ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروهای لوکس تسلا را با تلفن همراه روشن و کنترل کنید!

خودروهای لوکس تسلا را با  تلفن همراه روشن و کنترل کنید!تسلا می‌گوید رانندگان محصولاتش به زودی خواهند توانست با تلفن همراه، ماشین خود را از راه دور کنترل کنند. این امکان بخشی از به‌روز‌آوری سیستمی به نام "فراخوان" است که تا دو ماه دیگر در نرم‌افزار ماشین‌های این کارخانه نصب خواهد شد.

فراخوان دو سال است که به صورت محدود در ماشین‌های تسلا معرفی شده است. در حال حاضر با این سیستم تنها‌ می‌توان در مسیری مستقیم تا حداکثر ۱۲ متر ماشین را کنترل کرد.

اما به گفته ایلان ماسک، مدیر این شرکت، ماشین با سیستم جدید می‌تواند بدون راننده در مسیرهای پیچیده‌تر حرکت کند و بعد از پیاده کردن سرنشینان، محلی مناسب برای پارک پیدا کرده و خود را پارک کند. ماشین همچنین بعد از دریافت فرمانی که راننده با تلفن همراه برایش می‌فرستد از پارک خارج شده و به محلی که راننده ایستاده می‌رود.

ایلان ماسک، مدیر تسلا، این خبر را در توئیتر اعلام کرد و گفت رانندگان همچنین می‌توانند ماشین را در محدوده‌ دید خود "شبیه به یک ماشین کنترلی بزرگ" از راه دور کنترل کنند.

به جز اطلاعاتی که ایلان ماسک در توئیتر منتشر کرده، جزییات دیگری از این سیستم و محدودیت‌های آن اعلام نشده است.
آلبوم عکس
TESLA MODEL 3 PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #13
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #12
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #11
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #10
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #9
آلبوم عکس تسلا مدل 3 #8
ادامه
خودروسازان برای ساخت و توسعه سیستم‌های خودران سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند. از جمله فورد اعلام کرده با سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری اولین ماشین کاملا خودران خود را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد کرد. در صورت موفقیت در عرضه این امکان جدید، تسلا نشان خواهد داد که خودروسازان تازه‌ وارد، که رابطه نزدیک‌تری با شرکت‌های فن‌آوری دارند، در رقابت برای ساخت فن‌اوری خودران گوی سبقت را از خودروسازان سنتی ربوده‌اند.

تسلا تابستان امسال برای اولین بار در دو سال گذشته توانست با فروش هفتاد هزار دستگاه ماشین به سود‌دهی برسد. با افزایش ارزش سهام این شرکت، ارزش تسلا اکنون ۴۹ میلیارد دلار برآورد می‌شود که از جنرال موتورز، فورد و فیات-کرایسلر، سه خودروساز اصلی آمریکایی بیشتر است.
منبع : techcrunch.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.