ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جعبه سیاه نفت‌کش ایرانی پیدا شد

جعبه سیاه نفت‌کش ایرانی پیدا شدمقام‌های کشتیرانی نقل از منابع چین از پیدا شدن دو جسد دیگر در نفتکش سانچی و پیدا کردن جعبه سیاه کشتی در حال سوختن خبر داده‌اند.

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ایران گفته است که گروه تجسس چینی توانسته چهار صبح امروز، ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) وارد نفتکش سانچی شود. هادی حق‌شناس به خبرگزاری کار ایران گفته است که پیکر دو خدمه کشتی در قسمت پل فرماندهی نفتکش پیدا شده است.

هفته پیش ۳۲ خدمه و سرنشین کشتی سانچی بعد از آتش‌سوزی ناپدید شدند. جسد سه نفر از آنها تا کنون پیدا شده است. ۳۰ خدمه و سرنشین کشتی، ایرانی و دو نفر از آنها بنگلادشی هستند.جعبه سیاه نفت‌کش ایرانی پیدا شد
نفتکش سانچی بر اثر برخود با یک کشتی باربری در سواحل شرقی چین دچار آتش‌سوزی شد. این نفتکش از جزیره خارک ایران به مقصد داسان در کره جنوبی در حرکت بود.

در هفته گذشته گروه تجسس نتوانستند وارد نفتکش شوند.

ظاهرا به دلیل حرارت بالای داخل نفتکش در حال سوختن، گروه تجسس چینی هم که امروز وارد کشتی شده‌، به سرعت مجبور به ترک آن شده است.

یک گروه تحقیق و تجسس از ایران هم وارد چین شده است.

گفته می‌شود امکان دارد بیشتر مفقودشدگان در قسمت موتورخانه نفتکش باشند اما هیچ گروهی نتوانسته وارد موتورخانه شود.

شماری از کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی از این موضوع انتقاد کرده‌اند که به گفته آنها آنطور که باید به این موضوع توجه نشده است.

۴ نفر از خدمه ایرانی دانشجوی دریانوردی بوده‌اند که دوره کارآموزی خود را در این کشتی می‌گذراندند. همچنین همسر یکی از افسران هم در کشتی بوده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.