ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تیراندازی در ساختمان شهرداری در شهر ویرجینا، 12 کشته برجای گذاشت

تیراندازی در ساختمان شهرداری در شهر ویرجینا، 12 کشته برجای گذاشتبنابر گزارش پلیس ویرجینا، ۱۲ نفر در جریان تیراندازی در یک ساختمان شهرداری شهر ویرجینیا بیچ کشته شده‌اند. شش نفر دیگر هم در جریان این تیراندازی مجروح شده‌اند که یکی از آنها یک افسر پلیس است.

پلیس می‌گوید مهاجم که خود از کارمندان شهرداری بوده هم کشته شده هر چند از نحوه مرگ او هنوز گزارشی منتشر نشده است. هویت فرد مهاجم هنوز اعلام نشده اما پلیس تایید کرده که یکی از مجروحان این تیراندازی یک مامور پلیس است. بنابر گزارش پلیس ویرجینیا، مهاجم که کارمند قدیمی شهرداری بوده حدود ساعت ۴ عصر روز جمعه (۳۱ مه) به سوی مردم شلیک کرده است.تیراندازی در ساختمان شهرداری در شهر ویرجینا، 12 کشته برجای گذاشت
اف‌بی‌آی برای تحقیق درباره علل این تیراندازی به محل اعزام شده و رابرت دایر، شهردار ویرجینیا بیچ هم گفته این کشتار تاریک‌ترین روز تاریخ شهر ساحلی ویرجینیا بیچ را رقم زده.

پلیس می‌گوید در این مرحله معتقد است که مهاجم به تنهایی این تیراندازی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده هر چند هنوز از انگیزه اصلی او گزارشی منتشر نشده است. این شهر در ۴ ساعتی جنوب واشنگتن، پایتخت آمریکا، قرار دارد و یکی از سواحل اصلی گردش‌گردی در این منطقه است.

ساختمان شهرداری در منطقه اداری ویرجینیا بیچ واقع شده و تنها چند قدم با مرکز فرماندهی پلیس و دادگاه این شهر فاصله دارد.

وبسایت "آرشیو تیراندازی‌های عمده" که آمار این چنین کشتارهایی را ثبت می‌کند اعلام کرده تیراندازی امروز در ویرجینیا بیچ شمار تیراندازی‌های عمده امسال در آمریکا را به ۱۵۰ مورد رساند.

به عبارت دیگر در ۱۵۰ روز گذشته از سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۵۰ تیراندازی عمده (هر روز یک کشتار) در آمریکا روی داده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.