ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جنایت هولناک پسر عموی سنگ دل / دوربین مداربسته جان دختر 5 ساله را نجات داد

جنایت هولناک پسر عموی سنگ دل / دوربین مداربسته جان دختر 5 ساله را نجات دادپسر نوجوان در اقدامی عجیب دختر بچه‌ای را در چاه فاضلاب محله حسین‌آباد شهر‌اصفهان انداخت. در حالی که در فضای مجازی اعلام شده این حادثه مربوط به اصفهان است پلیس این موضوع را تکذیب کرده است.

از روز دوشنبه فیلمی در فضای مجازی در میان مردم دست به دست شد که ادعا شده در این فیلم، پسری نوجوان در محله حسین‌آباد شهر اصفهان دخترعموی پنج‌ساله خود را به زور داخل چاه فاضلاب انداخته و بعد از گذاشتن سر پوش آن محل را ترک کرده است.

او گمان نمی‌کرد راز سوء‌قصدی را که انجام داده دوربین مداربسته خانه‌ای در همان حوالی به تصویر کشیده باشد. خانواده‌ای که در بازبینی دوربین متوجه ماجرا شده بودند به محل فوق رفتند و به کمک همسایه‌ها دختر‌بچه را نجات دادند.

سرهنگ جواد درستکار، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان انتشار فیلمی در فضای مجازی در ارتباط با به چاه انداختن یک کودک توسط پسر عمویش، در اصفهان را رد و گفت :هیچ نوع اطلاع رسانی دراین‌باره به پلیس اصفهان صورت نگرفته است. بررسی‌های لازم در این باره نشان می دهد، برخلاف ادعای مطرح شده این فیلم مربوط به اصفهان نیست.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.