ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

طوفان و سیل در شمال، جان 8 نفر را گرفت + تصاویر

طوفان و سیل در شمال، جان 8 نفر را گرفت + تصاویرمناطق شمالی ایران از روز جمعه شاهد بارش شدیدی بوده‌اند که به سیلاب منجر شده است. بنا به گزارش‌ها دست‌کم هشت نفر در جریان این سیل‌ها کشته شده‌اند. دو نفر از قربانیان بر اثر صاعقه درگذشته‌اند. شهرها و روستاهای بسیاری در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی درگیر سیل شده‌اند.

صدها مامور امداد در مناطق مختلف مشغول عملیات نجات و کمک رسانی به سیل زدگان هستند. جاده‌ها و خیابان‌ها در این مناطق دچار آبگرفتگی شده و سیل رفت و آمد را مختل کرده است. در مناطقی هم آب یا گاز شهروندان قطع شده است. یک خودروی سواری در جاده تالش-آستارا، در استان گیلان، به رودخانه حویق افتاده و سه زن سرنشین آن درگذشته‌اند.

دو مرد سرنشین این خودرو نجات پیدا کردند و یک نوزاد هم در این خودرو بوده که مفقود شده است. در استان مازندران هم سه نفر به دلیل آبگرفتگی و دو نفر به دلیل برخورد صاعقه کشته شده‌اند.طوفان و سیل در شمال، جان 8 نفر را گرفت + تصاویر
مقام‌های مختلف ابعاد خسارت‌های سیل را هم "زیاد" یا "بسیار زیاد" توصیف کرده‌اند. فرماندار صومعه‌سرا گفته ۷۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آن شهرستان آسیب دیده و فرماندار تالش خسارت‌های سیل به زیرساخت‌های شهر را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان برآورد کرده است.
طوفان و سیل در شمال، جان 8 نفر را گرفت + تصاویر
گزارش‌هایی هم حاکی از آن است که صدها راس از دام‌های روستاییان هم در این سیل کشته شده‌اند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.