ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

زن پرتغالی هنگام سـلــفی گرفتن، از 27 طبقه سقوط کرد!

زن پرتغالی هنگام سـلــفی گرفتن، از 27 طبقه سقوط کرد!یک زن پرتغالی 44 ساله هنگامی که می‌خواست در طبقه 27 یک ساختمان در شهر پاناما در ایالت فلوریدا عکس سلفی بگیرد، از ارتفاع سقوط کرد و جان باخت.

یک شهروند آمریکایی زمانی که متوجه شد زنی در طبقات بالای هتلی در شهر پاناما در ایالت فلوریدا برای گرفتن سلفی جان خود را به خطر می‌اندازد، از او فیلم گرفت و لحظه سقوطش از ارتفاع را ثبت کرد. ساندرا مویلای 44 ساله که مادر دو کودک نیز است، کوشید از تراس اتاق هتل عکس یادگاری بگیرد ولی سقوط کرد و جان باخت. افرادی که در نزدیکی محل سقوط او حضور داشتند، گفتند که بلافاصله پس از سقوط جان داد.

ویدئوی سقوط خانم مویلا توسط یکی از کارگران که در یکی از ساختمان‌های مجاور حضور داشته و متوجه خطری که متوجه این زن شد، گرفته شد. در این ویدئو صدای فردی شنیده می‌شود که می‌گوید: «او دیوانه است. کجا می‌رود؟ ببین ببین. به پایین خواهد افتاد.»

روزنامه دیلی میرور که اولین بار این ویدئو را در وبگاهش منتشر کرد، به نقل از منابع پلیس آمریکا گزارش کرد که این زن زمانی که قصد گرفتن سلفی داشت، به دلیل شدت باد در ارتفاع تعادلش را از داد و سقوط کرد.

رسانه‌های محلی آمریکا گزارش کردند این زن، یک مهاجر پرتغالی بوده و چندی پیش برای اقامت در آمریکا به این کشور نقل مکان کرده است.
زن پرتغالی هنگام سـلــفی گرفتن، از 27 طبقه سقوط کرد!زن پرتغالی هنگام سـلــفی گرفتن، از 27 طبقه سقوط کرد!زن پرتغالی هنگام سـلــفی گرفتن، از 27 طبقه سقوط کرد!
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.