ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنون

جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنونزلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر ساعت ۲.۱۷ دقیقه بامداد، حوالی شهر "تَرک" در شهرستان میانه را لرزاند و تاکنون زلزله در استان‌آذربایجان شرقی ۶ کشته و ۳۴۵ مصدوم برجای گذاشت.

زلزله‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر ساعت 2.17 دقیقه بامداد، حوالی شهر "تَرک" در شهرستان میانه را لرزاند. براساس این گزارش، بر اثر این زلزله، 5 نفر در روستای ورنکش بخش ترکمنچای و نفر در روستای ورزقان بخش ترک شهرستان میانه جان خود را از دست داده اند.جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنون
طبق اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی احتمال افزایش جان‌باختگان این حادثه وجود دارد. در ارزیابی‌های صورت گرفته تاکنون تخریب بیش از 30 واحد مسکونی در روستاهای منطقه زلزله‌زده گزارش شده است.
جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنون
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی از بازگشایی محورهای مواصلاتی در مناطق زلزله خبر داد و گفت: ‌گروه‌های ارزیاب راهداری به منطقه اعزام شدند‌.

کاظم تیمورزاده درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان در مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: در ‌محور بستان‌آباد ریزش کوه گزارش شد که بلافاصله نیروهای راهداری نسبت به بازگشایی محورهای مسدودی اقدام کردند‌.

وی با بیان اینکه گروه‌های ارزیاب راهداری به مناطق‌ زلزله‌زده اعزام شده‌اند، افزود: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی استان باز است.
جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنون
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از اعزام تجهیزات مکانیکی به روستای ورمکش خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای راهداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.

مرکز این زمین لرزه در نزدیکی شهر تَرک گزارش شده که از توابع بخش کندوان شهرستان میانه است. محل دقیق وقوع زمین لرزه را نقطه طول جغرافیایی ۴۷.۶۴ و عرض جغرافیایی ۳۷.۷۶ و در عمق ۲ کیلومتری گزارش کرده و زمان وقوع آن را ساعت ۲:۱۷ بامداد جمعه مخابره شده است.

مرکز زمین شناسی دانشگاه تهران عمق این زمین لرزه را حدود ۲ کیلومتری پوسته زمین گزارش کرده است که ممکن است به کاهش خسارات احتمالی آن در سطح زمین کمک کرده باشد.
جزئیات زلزله در آذربایجان شرقی / 6 کشته و 345 مصدوم تاکنون
منبع : / عکس سالار پویان، خبرگزاری مهر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.