ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

انفجار مرگبار لوله گاز در بزرگراه اهواز به ماهشهر 5 کشته برجای گذاشت + تصاویر

انفجار مرگبار لوله گاز در بزرگراه اهواز به ماهشهر 5 کشته برجای گذاشت + تصاویرلوله‌های گاز در حاشیه بزرگراه اهواز به ماهشهر صبح چهارشنبه، ۲۲ اسفند، منفجر شد و آتش گرفت. علی تراب پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفته تعداد جان باخته‌ها تاکنون به ۵ نفر افزایش یافته است.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور سخنگوی اورژانس اعلام کرد در حال حاضر این آتش‌سوزی مهار شده است. اما مسئولان سازمان آتش‌نشانی اهواز می‌گویند هنوز در حال انجام عملیات مهار حریق هستند.
اتوبوس راهیان نور
یک اتوبوس راهیان نور خالی از مسافر بر اثر شدت آتش‌سوزی خطوط لوله دچار حریق شد
خودروی شخصی
Image caption انفجار خط لوله چندین خودروی شخصی را که در بزرگراه در حال حرکت بودند دچار حریق کرد

انفجار و آتش‌سوزی این خط لوله سبب شد چندین وسیله نقلیه از جمله یک اتوبوس راهیان نور خالی از مسافر، یک تانکر حمل آب و یک آمبولانس شرکت نفت که در مسیر آزادراه ماهشهر- اهواز در حرکت بودند، آسیب ببینند.

بنابر گزارش اورژانس ایران، ۲ سرنشین تانکر آب و ۲ سرنشین یک پراید بر اثر شدت انفجار و آتش‌سوزی جان خود را از دست داده‌اند.

این حادثه دست‌کم ۶ مجروح نیز داشت، ۲ سرنشین آمبولانس شرکت نفت، یک راننده اتوبوس راهیان نور و ۲ سرنشین یک خودروی شخصی.انفجار مرگبار لوله گاز در بزرگراه اهواز به ماهشهر 5 کشته برجای گذاشت + تصاویرانفجار مرگبار لوله گاز در بزرگراه اهواز به ماهشهر 5 کشته برجای گذاشت + تصاویر
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.